<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Svar på spørsmålene fra spørretimen - 2

Tja: Hva slags hobbyer har du?? Sånn bortsett fra å shoppe som du har tydlig forklart for oss denne uken . Kommer du fra Oslo, fra en annen by i Norge eller er du egentlig ei landsens jente?

For å unngå å ta hele den ”hva er en hobby”-debatten igjen, så velger jeg å ramse opp hva jeg er interessert i. Det er blant annet musikk, politikk og samfunn, helse og ernæring, interiør, Kongo, psykologi/menneskesinnet, yoga, webdesign, språk, reise, litteratur..

Virrvarr: 1. Tenk deg at du har en dam med en vannlilje på midten av dammen. Hvert døgn vokser vannliljen seg til dobbel størrelse. Den 29 dagen dekker den halve dammen. Når dekker den hele dammen?2. Har du tatt psykopat-testen? Hvis ikke - gi meg løsningen på denne uten å google svaret: En kvinne går i en nær slektnings begravelse. Der får hun øye på den kjekkeste mannen hun noensinne har møtt, men tør ikke prate med ham. En uke senere begraves en annen av kvinnens nære slekninger. Hvordan henger dette sammen?
3. Hva er ditt desidert pinligste øyeblikk?

Usj, jeg liker ikke sånne regnestykker. Men jeg tror at svaret er at den dekker hele dammen den 30. dagen.

Mannen er gift med søsteren til kvinnen, som hun dreper for å få mannen for seg selv. Hm, jeg antar at dette betyr at jeg strøk på psykopattesten?

Jeg var en sånn sjenert liten fjortis som syntes at nesten alt var fryktelig pinlig og klamt. Men den gangen han populære gutten som jeg var avstandsforelsket i, sprayet et eller annet som luktet råttent egg på buksen min, kommer jo ganske langt opp på listen..

I can resist anything but temptation: Hvordan var en uke med moteblogging?

Kjempemoro, travelt, utfordrende.. Det kommer en oppsummeringspost om dette i morgen!

Etaktuarliv: Er moteuka over allerede nå? Hvorfor kan det ikke være moteuke hele året?

Det er moteuke hele året på veldig mange andre blogger. Denne bloggen blir nok aldri en ren moteblogg, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal legge det opp fremover. Det blir god anledning for alle som vil til å si sin mening om dette i morgen.

Hagen på hytta: Er du egentlig fransk?

Neida, veldig norsk – i minst to slektsledd tilbake, i alle retninger.

Bein: Hvorfor i all verden liker ikke kvinner en god bart (på menn, altså)? Og når kommer du på besøk?

Hm, si det. Jeg tror nok at det kan henge sammen med øvrige estetiske preferanser hos menn med bart, som har gitt barten dette dårlige ryktet. Dessuten er det noe med mat som setter seg fast i ansiktshår, som ikke er så veldig attraktivt. Og jeg trodde vi var enige om at du skulle komme til Oslo nå i oktober?

Esquil: Hva er "that" i denne sangteksten?

I følge sangteksten er ”that” følgende:
· forget the way you feel right now
· forgive myself if we don't go all the way tonight
· do it better than I do it with you
· stop dreaming of you every night of my life
· see that it's time to move on


Amelie78: Hvorfor liker du ikke å gå med bukser/ liker best å gå med skjørt?

Jeg tror det må være det at jeg syns jeg kler skjørt bedre enn bukser. Jeg kom over boken til Trinny og Susannah fra What not to wear og den var delt inn i kapitler etter kroppsfasong og så kunne man lese om hva man burde og ikke burde gå med, i forhold til hvilken figur man har. Ble veldig glad da jeg så at de var enige med meg; damer med min fasong må bare finne seg i å til enhver tid se ti prosent mer pyntet ut enn alle andre, for vi kler rett og slett ikke den der kule laidbacke modell-looken.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Ida Aurora Sier:

kan man fortsatt stille spørsmål?
jeg er litt nysgjerrig på hvor du stiller deg politisk?sånn venstre eller høyre, eller mer spesifikt?

også lurer jeg på om det er greit at jeg linker til siden din. du er så fliiink!! hilsen ida-stor fan:)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

spørretimen er nok dessverre avsluttet (flaks for meg, som ikke ivrer så veldig etter å flagge mine partipolitiske preferanser her på bloggen). men altså; jeg driver jo og redder verden - det må vel fortelle deg noe..?

og selvsagt kan du linke, det er jo bare kjempehyggelig! :-)

 
 
Blogger Ida Aurora Sier:

jeg skjønner, noe hemmeligheter må man jo ha!! men er temmelig sikker på at du er på den rette siden da iallefall..dvs. venste-siden selvfølgelig!

 

Svare?