<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Gårsdagens outfit (hvor er Frøkna?) - 6
























Frøkna i bukse to ganger på samme uke! That's a first. Jeg har fulgt med på denne chinos-moten på avstand en stund men har konkludert med at den ikke er for meg - inntil i går, da jeg så denne stripete buksen hos Fretex i Markveien. Det morsomme med å kjøpe plagg som ikke ligner på noe av det en ellers har i klesskapet, er at man blir tvunget til å være litt kreativ i forhold til hva man skal kombinere det med. Og hvordan har man for eksempel håret når man bruker sånne bukser? I det hele tatt.

Jeg endte hvertfall opp med å bruke buksen sammen med høye hæler, min mors vintage fake Chanelveske, stort lilla skjerf, svart jakke med belte i livet og - ukonvensjonelt nok ettersom buksen er stripete - blomstrete bluse. Jeg må i grunnen si at jeg syns det hele funka ganske bra.

Men hvor har jeg vært?

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

du er en fancy frøken, det skal du ha.
og jeg tror jaggu du har vært på Stratos?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg ANER ikke hvor du har vaert - er ikke saa kjent innedoers i tigerstaden som jeg engang var... :/

 
 
Blogger Snåta Sier:

Er det ikke fryktelig kaldt å vimse rundt barfot i sandaler om dagen...?

 
 
Blogger Amelie78 Sier:

Her synes jeg du er utrolig kul, stilig og "laidback-fin"! I det hele tatt er du veldig vakker!

Ha en super dag!

Amélie

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

tina: takk takk! :-)

og stratos er helt korrekt - imponerende!

alter ego: tina gjetta riktig. men det var vanskelig i dag altså, stratos er jo ikke sted man svinger innom så ofte..

snåta: nei men man har jo på strømper! :-)

amelie: åh! takk takk takk, nå ble jeg rødmende og forfjamset glad!

ha en super dag du også, søte deg!

 

Svare?