<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Spørretime

I god motebloggånd så må vi jo ha spørretime her denne uken. Det går altså ut på at dere kan spørre om hva dere vil (gjerne da om noe som er relatert til meg eller bloggen, men lurer dere på andre ting så skal jeg saktens prøve å svare på det også etter beste evne).

Nå blir det jo helt usedvanlig pinlig hvis ingen spør om noe som helst, så kjære dere; gi et lite pip. Jeg vet jo at dere er der ute!

Update: Svar på spørsmålene kommer på søndag.

Etiketter: ,

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Hm... hva som helst??

Jeg har alltid lurt på hvor gammel du er!? Man må da vite når i sjiktet disse motetipsene passer;)

:-)

k.

 
 
Blogger Sif Sier:

Jeg lurer alltid på hvordan du driver og redder verden - altså ikke nødvendigvis hvor du jobber, men hva du gjør og hvordan du kom til å gjøre det :D

 
 
Blogger Elisabeth Sier:

Ja, da får jeg vel pipe. Hva er det mest fantastiske på-fest-antrekket du har for tiden? Bilde? Beskrivelse? Grunn?
Jeg har forresten måttet flytte deg fra "Osloblogger"-kategorien til "Mote og skjønnhet" i Bloglines. Men du er fortsatt i godt selskap! Glamourbibliotekaren, Galadarling, Sartorialisten, de er der alle sammen. Stå på!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg lurer på hvor du jobber!

Og om du skaffer pulsvarmere fra NM i stein, saks og papir i år også...

Mine forsvant under en ekspedisjon til Karlstad i vinter

 
 
Blogger vibeke Sier:

Kjære Orakel!
Min oldemor sa alltid at det ikke gjorde så mye hva man hadde på seg - utenpå - så lenge man hadde pent undertøy. Hvordan stiller du deg til det? Og hva er pent undertøy? Skal det vises?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg lurer paa hva som fikk deg til aa begynne aa blogge. Jeg lurer paa hvor du opprinnelig kommer fra. Og jeg lurer paa hvor du helst ville reist hvis du kunne dra hvorsomhelt i verden og ikke trengte aa tenke paa ting som budsjett, feriedager osv. :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg lurer også på om bloggen din alltid er populær klokken to.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hva slags hobbyer har du?? Sånn bortsett fra å shoppe som du har tydlig forklart for oss denne uken :-)

Kommer du fra Oslo, fra en annen by i Norge eller er du egentlig ei landsens jente?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Kuult. Jeg har alltid vært sjalu på spørretimene til motebloggerne. Mulig jeg må stjele dette konseptet videre.

Jeg lurer på:

1. Tenk deg at du har en dam med en vannlilje på midten av dammen. Hvert døgn vokser vannliljen seg til dobbel størrelse. Den 29 dagen dekker den halve dammen. Når dekker den hele dammen?

2. Har du tatt psykopat-testen? Hvis ikke - gi meg løsningen på denne uten å google svaret:

En kvinne går i en nær sleknings begravelse. Der får hun øye på den kjekkeste mannen hun noensinne har møtt, men tør ikke prate med ham.
En uke senere begraves en annen av kvinnens nære slekninger. Hvordan henger dette sammen?

3. Hva er ditt desidert pinligste øyeblikk?

 
 
Blogger Livet med Ingrid Sier:

hvordan var en uke med moteblogging?

 
 
Blogger etaktuarliv Sier:

Er moteuka over allerede nå? Hvorfor kan det ikke være moteuke hele året?

 
 
Blogger Stian Sier:

Vi kan spørre om hva som helst, altså?

Um ... eh ... vel ... hm. Nei, jeg kommer ikke på noe.

:-)

Stian

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Er du egentlig fransk?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

hvorfor i all verden liker ikke kvinner en god bart (på menn, altså)?

og når kommer du på besøk?

 
 
Blogger Esquil Sier:

hva er "that" i denne sangteksten?

 
 
Blogger Amelie78 Sier:

Hvorfor liker du ikke å gå med bukser/ liker best å gå med skjørt?

(Kan forøvrig fortelle at jeg går mest med skjørt jeg også :-) Feminint, luftig, deilig... fint til støvletter... Føler meg generelt finere i skjørt enn bukser :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg lurer paa om Esquil har sett MTV-intervjuet (eh...forsoeket!) der journalisten spurte Meatloaf om det samme. Hr Meatloaf ble ikke akkurat glad og intervjuet slutta foer det hadde begynt :-D

[Vil du ha svaret, forresten? ;-) ]

 
 
Blogger Esquil Sier:

esquil har sett skavlan-intervjuet der jan åge fjørtoft spurte meatloaf om det samme, og hvor meatloaf istedet for å svare dreit ut fjørtoft fordi han ikke hadde skjønt det.

[shoot]

 

Svare?