<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

The break-up

Vi har lirket og lappet og grått og ledd, men har til slutt innsett begge to at omstendighetene og timingen ikke er på vår side.

Min makeløse mamma sier at når det er rett, så bare vet man det. Hvis man tviler, så er det ikke rett.

Herregud så vondt det kan være selv om det ikke er rett. Men nå er det nok tårer.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Uff det var trist.

*klemmer deg godt og lenge*

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Huff, det var ikke bra.

Men dårlig timing er og blir dårlig timing... Kanskje blir timingen bra en dag, det vet bare dere to.

Håper du tenker fremover:)

 
 
Blogger VamPus Sier:

Man blir snill av å gråte. Det sang i hvert fall smurfene. Så gråt dine tårer ferdig, og jeg er sikker på at du kommer styrket ut av det :-)

 
 
Blogger Snåta Sier:

Huff, så synd å høre! Beklager for kommentaren i går. Ser nå at den var upassende. Lykke til videre!

 
 
Blogger Ane Sier:

Det var trist. Men jeg er så veldig enig med deg. Man skal ikke tvile.

Pass på deg selv, da!

 
 
Blogger frikke Sier:

Å nei! Så trist.
Men takk for at du har delt dette, samt hele love-storyen med oss tilhørerne på benken :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Åh, så dritkjipt! Masse virtuell sjokolade til deg her i denne kommentaren.
_________
|_________|
|_________|
|_________|
(Det ble tre valgfrie sjokoladeplater sett fra kortsiden. Det viste seg at jeg var fryktelig dårlig på å tegne med prikker og streker)

 
 
Blogger Esquil Sier:

*klem*

her er en kilo virtuell vaniljeis, eller blåbæris, alt ettersom hvor du leser kommentaren. Den har ihvertfall samme farge som bakgrunnen:






Lykke til, til begge!

 
 
Blogger Delirium~ Sier:

*klemklem*
Og måtte hjertet leges riktig så bra etterhvert.

Sjokolade er selvsagt beste helbredelsesmiddelet for hjerte- og sjelsorg. Spis til du blir flau og så litt til du damen.

 
 
Blogger Tonita Sier:

Hæh?
Forstår jeg rett? Er Örn og du history?

Masse klemmer.

 
 
Blogger mirakel Sier:

Nei, det var trist å høre.. jeg unner deg all den lykke du kan få, du virker jo så bra. Men da var det ikke riktig. Moren din er smart, og jeg er enig. Er det noe som skurrer så tidlig, så er det noe som ikke stemmer. Kanskje det blir dere senere, kanskje det venter en annen som er mer riktig.

Ta godt vare på deg selv nå. Skriv, gråt og få alt sammen ut. Det er den beste medisinen.

Stor klem

(det er alltid vanskelig å skrive slike kommentarer.. det er liksom ingenting som er riktig å si.)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ja vel...

 
 
Anonymous Anonym Sier:

i alle dager.
dette kom uventet.

trodde du var ekskludert fra Singelklubben, jeg. Men velkommen skal du være.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Det er lov å gråte da, takk for at du har delt dette med oss leserne...

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

tja: takk for god klem!

maria: jeg tenker fremover, og det ser bra ut! :-)

vampus: er det sant? da har jeg blitt veldig veldig snill i det siste, hurra!

snåta: åh, det kunne jo ikke du vite. takk takk!

frøken detektiv: nei, man skal ikke det. jeg passer på meg og har heldigvis masse gode venner som også passer på :-)

frikke: det var en sann glede å dele med dere, fine mennesker!

sonja: yay, takk for fantastiske sjokolader! jeg tok den med 70% prosent kakao, så slipper den laktoseintolerante magen min å få vondt. de andre to ligger igjen til de som vil ha!

esquil: yum, takk takk! jeg tok blåbærisen, den var veldig god!

delirium: takk for klem, hjertet skal det nok gå bra med etterhvert :-)

tonita: ja, du har forstått helt rett. takk for klemmer!

mirakel: hihi, jeg virker bra? det var hyggelig å høre! moren min er veldig smart ja, hun har livsvisdom og klokhet som ingen andre jeg kjenner. heldige meg som har henne!

(jeg syns du sa veldig mye fint og riktig jeg :-)

hr kristian skeie: :-)

tina: uventet på noen, kanskje ikke like mye på andre :-) takk for velkomsten!

mr walker: det er lov ja, men på et eller annet tidspunkt må man slutte med det også. her har det vært mye pre-break-up grining, så jeg har gjort unna en masse allerede..

bare hyggelig å dele, dere er jo så søte! :-)

 
 
Blogger Stian Sier:

Uff, det var leit. Brudd i kjærlighet gjør bestandig så vondt, synes jeg.

Moren din er veldig klok.

Klem,
Stian

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Det er trist når det ikke virker, sender en varm tanke til deg.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

stian: ja, men noen ganger er det bare nødvendig.

jeg vet - jeg er så heldig som har en sånn klok mor! :-)

serendipitycat: takk for varm tanke! :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Au.

Jeg kan ikke sende kake via kommentarfeltet ditt, så jeg legger ved et bilde av verdens minste ilder. Erfaring tilsier at søte dyr lindrer litt.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Dette var skikkelig trist å høre, frøken Makeløs. Jeg kom selv ut av et 4 år lang forhold i januar og ser i etterkant at dette var den riktige avslutningen på forholdet, og ikke hvit kjole og 2,4 barn som vi hadde planlagt... Selv om alt er trist og leit, og du føler deg som en ensom øy akkurat nå, så vit at du har mange som tenker deg; Faste lesere av bloggen din følger spent med på dine funderinger over livet, universet og alt sammen - du er utrolig flink til å få dine tanker og følelser ned på tastaturet. Med disse egenskapene kommer nok en ny og mer passende kjæreste inn i livet ditt, så snart du bare er klar for det. Jeg begynner selv så smått å bli klar til å utforske match.com, på tross av min veninnes mange advarsler mot despo menn med kjappe ferieplaner...

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Så leit. Jeg hadde litt trua på dere!

kri

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

virrvarr: aww, takk for ilderen! (og så er jeg veldig glad for at jeg får et bilde av den og ikke en ilder på ordentlig, for jeg syns ikke noe om at dyr skal bo i små leiligheter i byen)

anett: for en utrolig koselig kommentar, tusen takk! blir jo helt rørt av alle de fine ordene dine her jeg sitter.. jeg har det i grunnen overraskende bra, alt tatt i betraktning.

håper det ordner seg for oss begge to (og så hører jeg at det nye nå er q500 - det er visst der alle finner hverandre for tiden)

(tok meg den frihet og slettet to av de tre identiske kommentarene dine, regnet med at det ikke var din mening å legge inn samme kommentar flere ganger..?)

krissy: takk for det, men dessverre funka det bare ikke.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hei igjen1 Nei, takk for at du slettet kommentar # 2 - maskinen hang seg opp... Har nå sjekket ut q500 og det ser dårlig ut for min del - ingen medlemmer i hele Hordaland! Jeg får holde ut med galningene (?) på match.com til flere finner veien til q500. Takk for tipset!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Neiii!? Uff, dette var trist. Og overraskende. Skjønner godt du er trist og lei deg. :( Føler med deg, frøken M.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

anett: åh, kjedelig. men sånne ting har vel en tendens til å begynne i oslo og så spre seg utover (eller er jeg oslo-arrogant nå?). håper du finner noen håtte menn på match da! :-)

lothiane: overraskende på noen, ikke fullt så mye på andre :-)

men som sagt lengre her oppe; jeg klarer meg forbausende bra. tror jeg gråt fra meg det verste før avgjørelsen ble tatt.

 
 
Blogger CurtainsAside Sier:

I soo feel you!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Endelig står navnet ditt i forhold til sivilstatus igjen, Frøken Makeløs.

Innhold...

Nå venter The Smokebreathers spent!

 

Svare?