<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Timing is everything

Mandag 21. januar kl 09: Blir forlatt av kjæresten som reiser hjem etter bryllupshelg på Røros
Mandag 21. januar kl 11: Drar på jobb
Mandag 21. januar kl 13: Får influensa
Mandag 21. januar kl 15: Drar hjem fra jobb

Tirsdag 22. januar: Syk
Onsdag 23. januar: Syk
Torsdag 24. januar: Syk
Fredag 25. januar: Syk
Lørdag 26. januar: Syk
Søndag 27. januar: Syk
Mandag 28. januar: Syk
Tirsdag 29. januar: Syk

Onsdag 30. januar kl 10: Karrer meg på jobb pga viktig møte
Onsdag 30. januar kl 14: Karrer meg hjem til senga
Torsdag 31. januar: Syk

Fredag 1. februar: Frisk!
Lørdag 2. februar: Tilsynelatende frisk, men slapp og grinete
Søndag 3. februar: Tilsynelatende frisk, men slapp og grinete. Har fått mystiske røde utslett som klør
Mandag 4. februar: Har fått mange flere mystiske røde utslett som klør veldig. Kvikkere og blidere
Tirsdag 5. februar: Legen sier det er elveblest, får resept på allergipiller. Kvikk og blid

Onsdag 6. februar: Nesten ingen røde utslett lengre. Reiser til kjæresteland. Veldig kvikk og veldig blid

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

God tur! :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hurra! Håper du forblir frisk og rask (og kvikk og blid) leeenge nå. Kos deg! :D

 
 
Blogger Frk. Frekkesen Sier:

Elveblest - er det det samme som helvetesild? Bra det er i ferd med å gi seg, da! Nyt kjæresteland!

 
 
Blogger Tonita Sier:

Frk M skal være meget glad for at det er elveblest og ikke helvtetesild - for der er det ikke mye hjelp å få!
Godt at frøkna er frisk igjen, - men jeg er veldig imponert over hvor skrive-kvikk frøkna er som syk.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ååååh, digg! Frisk, rask og glad! Det er en god kombinasjon.. :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Enig med alle over - MEN: Jeg syns den syk/frisk-lista di ser nesten litt planlagt ut jeg...sikker paa at den stemmer?! I saafall har du en beundringsverdig sans for timing;)

 
 
Blogger Aina Sier:

^ Er vel derfor tittelen på innlegget er "Timing is everything" :P Elveblest er et fint ord da. Mulig det var litt morbid sagt, men.

 
 
Blogger elx Sier:

Elveblest. Enig med Aina at det er et fint ord. Men stas er det ikke!

Ha en flott tur til kjæresteland, og hold deg frisk!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

KOnstaterer at Frøkna har viktigere ting fore. Ellers så bor "typen" langt til skogs og uttafor allfarvei og internettdekning...

Jeg går for første variant, tror jeg. Du får vel kose deg, da!

But we miss youuuuu!
Kri :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

emelie: takk! :-)

lothiane: akk, nei. ny runde med halsbetennelse og antibiotika :-(

frk frekkesen: hm, tror ikke det. takk takk!

tonita: takk, det handler om knallhard prioriering av energi og hjerneceller :-)

ole k: det er det, hadde det bare vart..

alter ego: på ingen måte planlagt. virker det hele mer troverdig når jeg forteller at jeg har pådratt meg en ny halsbetennelse i kjæresteland og tilbragte søndag morgen på legevakten?

aina: mener å huske at det har noe med gammel overtro og alver å gjøre..?

elx: fin tur, men klarte ikke å holde meg frisk dessverre..

krissy: jepp, har hatt viktigere ting å gjøre. men jeg savner jo dere også, besteste leserne som dere er! :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Uffdah... Har du tatt c-vitaminene dine? Det immunforsvaret ditt virker aa ha kapitulert litt og trenger kanskje litt stoettemannskaper utenfra? God bedring:)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Jeg tar ikke c-vitaminer for jeg spiser så mye frukt og grønnsaker. Men jeg tar b-vitaminer og nå har Mamma Makeløs beordret omega3-piller også.

Som du ser har jeg nå tatt konsekvensen av å ha tidenes dårligste immunforsvar, og forsøker å kjøpe meg et nytt :-)

 

Svare?