<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Fabelaktige WikiHow

Jammen er det mye moro på internett! Med en slapp kropp og et relativt oppvakt hode er det liksom ingen grenser for hvor mye underholdning man kan finne der ute, og jeg bringer dere selvsagt høydepunktene fra en hel dag med ørkesløs surfing.

Jeg har testet meg. Jeg har funnet ut at jeg er svensk ("den litt mer urbane og verdensvante versionen av nordmannen, og litt triveligere"), jeg har en sånn x-faktor (selvsagt, jeg er jo it-jente!) og siden jeg liker brownies (selv om jeg ikke kan spise dem) så er jeg "adventurous, love new ideas, a champion of underdogs and a slayer of dragons".

Videre kan jeg avsløre at kjæresten og jeg er noe i nærheten av en perfekt match (duh!), og visstnok har et forhold som kombinerer våre stjernetegn potensiale til å bli mer avhengighetsskapende enn en Brad Pitt-film. Det tok ca to og et halvt sekund fra jeg leste at alle menn i kjærestens stjernetegn simpelthen elsker Valentine's Day, til han var orientert om saken. Og internettet har jo alltid rett, så det var bare å ta informasjonen til etterretning.

Endelig har jeg også fått sjansen til å lese litt i den fabelaktige WikiHow. Der fins det tips og triks og oppskrifter for absolutt alt, blant annet fant jeg en 13-punkts-liste for hvordan man kan bli populær (helt unødvendig for meg såklart), 11 tips for hvordan man kan underholde seg selv når man reiser (ingenting vi ikke visste fra før), 9 gode råd for hvordan man overlever på en øde øy (veldig praktisk, hvertfall hvis det er trådløst internett på den øya) og 8 triks for å unngå å kjede seg på jobb (overraskende nok står det ingenting der om å blogge..?).

Noen av listene har noe for seg, andre er ganske underholdende mens en god del er pinlig unødvendige. Som at det er lurt å starte med å løfte armen når du skal shave bort hårene i armhulen.

Og nå ser jeg at jeg jammen ikke er langt unna å kunne legge inn en liste der for hva man kan gjøre når man er hjemme og er syk. Surf på internett. Surf! Surf! Surf!

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Oi, bra tips. Takk :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

slenger meg på. artig:)

kri-kri

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Løfte armen sier du?
...Det kan forklare en del

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

emelie: jeg antar at du snakker om wikihow og ikke surfing på nettet generelt..? :-)

krissy: ja, på wikihow er det mye bra underholdning :-)

heidi: ta deg en tur på wikihow du, kan hende du finner flere overraskende fremgangsmetoder :-)

 

Svare?