<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Ønskes kjøpt: Et velfungerende immunforsvar

Ønsker å kjøpe et velfungerende og solid immunforsvar som passer til en kvinne i sin beste alder. Optimalt sett bør det være såpass robust at man kan isbade i snøstorm med klærne på og så gå hjem i femten minusgrader i våte klær uten å bli syk etterpå, men jeg er villig til å vurdere alle objekter som tåler å bli hostet på uten at innehaver må tilbringe fjorten dager til sengs.

Både nytt og brukt kan være aktuelt, hovedsaken er at kvaliteten er god. Pris kan diskuteres. Dersom det er interessant kan en byttehandel vurderes - dette kan særlig anbefales for dem som ønsker seg en serie korte og lange avbrekk fra jobb eller studier.

Bill.mrk. "Lei nå"

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Stakkars! God bedring til deg!! ;-)

 
 
Blogger Stian Sier:

Jeg bytter gjerne bort demonstrert jernhelse mot muligheten for et fungerende langvarig kjærlighetsforhold ... nårsomhelst, faktisk ...

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

randi: takk takk :-)

stian: hvah?? skal du rappe kjæresten min, din frekkas? det kan du bare glemme asså.

*flekser bicepsene og er klar for slåsskamp*

men jernhelse høres jo fristende ut - noe annet jeg kan friste med? de imponerende bicepsene mine for eksempel? :-D

 
 
Blogger Klara Sier:

Dette var godt skrevet. Siden jeg allerede ligger til sengs, kunne jeg godt ha tatt på meg å være litt syk for andre også. Siden jeg allerede er der liksom.. Ikke noe vits at vi er flere som ligger til sengs.
God skrevet. Kjenner meg igjen i den der.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Er det daarlig folkeskikk aa nevne at man ikke har hatt influensa paa nesten tre aar? Og at man ikke har hatt hals- eller oerebetennelse siden mandlene ble fjerna i en alder av 17? Det er kanskje helt utelukket aa nevne at man gjerne bader i havet i Nord-Norge paa vinteren og for tida tar en liten runde med bare bein i morgenfrosset gress? Ok. Da skal jeg ikke si noe om mangel paa hoste eller snufsing eller rennende oeyne. Skal baer sitte her og se paa, jeg. Kanskje koke litt te med honning eller noe for aa vaere snill. Det koster jo saa lite. Saerlig sammenlignet med skadefryd:)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

kan alltids bytte med deg, men har dessverre bare migrene å bytte i :-)

God bedring!

 
 
Blogger elx Sier:

Frøken M, om du får tilslag på fler så gi beskjed. Kjenner en jeg gjerne skulle påspandert akkurat noe sånt!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hvis du finner ei sjappe som selger noe sånt, eller noe på et bruktmarked eller på svartebørsen, så er jeg også interessert.

Ellers god bedring!

 
 
Blogger Tonita Sier:

La visst igjen siste rest av immunforsvaret på flyet fra Nice i januar, - da smalt forkjølelse/feber/hals til for tredje gang på kort, kort tid.

Hm - bygge opp immunforsvar: ikke tran, men passe mosjon, grønn te, lymfedrenasje av og til, puste dypt og godt med magen, frisk luft og kjærlighet. *virtuelle klemmer sendes - de smitter ikke noen vei*

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Klara: Velkommen hit! Håper du blir frisk i en fei, jo færre syke jo bedre! :-)

alter ego: ja, det er veldig veldig veldig dårlig folkeskikk. temmelig frekt, rett og slett. hmpfr!

eugenie: migrene frister ikke så veldig må jeg si, men takk for tilbudet :-)

elx: skal selvsagt si fra, men foreløpig ser det ytterst dårlig ut både for din venn og meg. folk er så gnitne!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

ole k: tror vi må håpe på svartebørsen, noe sier meg at det ikke er hundre prosent lovlig å kjøpe og selge immunforsvar..?

ellers takk! :-)

tonita: jeg fikk et tips i dag om at antibiotika tar knekken på både gode og dårlige bakterier og at kroppen vår visstnok bruker to år (!) på å bygge opp igjen normal bakterieflora i tarmen etter en antibiotikakur. nå er jeg på min andre i løpet av tre uker, så det er vel nok at noen puster litt hardt på meg så blir jeg syk igjen.

biola skal visstnok hjelpe litt, men siden jeg ikke tåler melk så funker det jo dårlig. men det er noe som heter melkesyretabletter som jeg tror jeg skal kjøpe meg. mener å huske at de er ganske dyre, men alt for helsa! :-)

*smittefrie klemmer tilbake*

 
 
Blogger elx Sier:

Om du tar deg en tur innom en velassortert helsekost så finner du noe som heter Probiotika.
Sannsynligvis akkurat det du trenger mht å bygge opp en sunn bakterieflora igjen.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Sliter med aa kommentere her for tiden....

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

elx: det har jeg faktisk gjort i dag - to sjeler, en tanke :-)

minnea: nei og nei! er det noe jeg kan gjøre med det mon tro?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Det ser ut til å komme an på hva jeg skriver. Har jeg faktisk noe å si, så er det ikke sjans. Skriver jeg derimot noe tull som teste, fordi jeg er lei av å prøve, da funker det fint..

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

minnea: ah, jeg glemte kanskje å si fra. har lagt inn seriøsitets-sensur, så fra nå av er det bare fjasekommentarer som blir publisert.

hoho :-D

(uff, kom det klart frem at det var en spøk? det var det. og jeg er veldig lei meg for at du ikke får postet de fine kommentarene dine, håper veldig at blogger tar seg sammen snart!)

 

Svare?