<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Savnet: Frøken Makeløs

Makeløse lesere: Hallooo...?
Frøkna: ...
Makeløse lesere: Hallo?! Frøkna? Hvor er du?
Frøkna: Hih!
Makeløse lesere: Du, nå har du vært helt borte i halvannen uke. Hva er dette for tull?
Frøkna: Bobleboble, knisfnis.
Makeløse lesere: Men hvor er du da? Vi ser deg jo ikke noe sted.
Frøkna: Se rett opp da!
Makeløse lesere: *ser opp* Alt vi ser er en diger rosa sky..?
Frøkna: Og jeg sitter oppå den! Titt-titt!
Makeløse lesere: Der er du ja! Hva gjør du på den rosa skyen? Hvorfor er du ikke her nede og skriver ironiske og semi-bitre poster om livet ditt?
Frøkna: Næh, har hatt bedre ting å ta meg til i det siste.
Makeløse lesere: Jaha? Som hva da liksom?
Frøkna: *rødmer* Iiihhii, knisfnis-boble-boble!

Makeløse lesere: Si meg, du har vel ikke gått hen og forelsket deg?
Frøkna: Joh! Akkurat det har jeg gjort.
Makeløse lesere: *sukker* Dette har vi jo snakket om. Frøken Makeløs er nødt til å være single, du vet jo hva som kommer til å skje med bloggen din nå?
Frøkna: Ehm, ja.. Ditcher dere meg?
Makeløse lesere: Vel. Har du tatt en kikk på statcounteren din i det siste?
Frøkna: Neeii.. har ikke turt..
Makeløse lesere: Den taler nok for seg selv. Vi gidder jo ikke henge her inne når det ikke skjer noenting.
Frøkna: Det skjønner jeg jo. Og det er ikke fordi jeg ikke er glad i dere eller noe altså, men jeg er liksom litt mindre opptatt av statcounter-oppmerksomhet når jeg har en mann som forteller meg at jeg er best i hele verden flere ganger om dagen ..
Makeløse lesere: *kaster opp*

Frøkna: Hei, jeg syns godt dere kan være litt glade på mine vegne her!
Makeløse lesere: Jada jada, vi er helt henrykte. Hva heter han?
Frøkna: Nei, det kan jeg ikke si. Men vi kan kalle han Himm.
Makeløse lesere: Greit nok. Hva er det som er så spesielt med Himm da?
Frøkna: Alt vel! Han er den klokeste, søteste, nydeligste, flinkeste, besteste mannen i hele verden. Han får meg til å føle meg som en prinsesse selv når jeg slasker udusjet rundt i pysjbukse og colaflekkete t-skjorte!
Makeløse lesere: Unnskyld oss.... *kaster opp igjen*

Frøkna: Ok, jeg skjønner at dere er skuffa liksom - men jeg kan jo ikke forbli single i all evighet bare på grunn av dere heller!
Makeløse lesere: Neivel? Og hvorfor ikke det?
Frøkna: Hallo - reality check. Som om dere setter deres liv på hold på grunn av meg liksom?
Makeløse lesere: Det er vel så. Men vi hadde blitt så utrolig letta hvis det bare hadde vært et eneste lite skjær i sjøen - noe du kan sutre-blogge litt om midt opp i alt det lyserosa sukkerspinnet..?
Frøkna: Flaks for dere da, for det er det faktisk.
Makeløse lesere: *klapper entusiastisk i hendene* Fortell-fortell-forteeeeell!
Frøkna: Ja altså, han bor liksom ikke akkurat i naboblokka kan man si.
Makeløse lesere: Neivel? Aner vi et slitsomt og frustrerende pendleforhold?
Frøkna: Hmpfr. Fornøyd nå?
Makeløse lesere: Veldig!

Frøkna: Greit. Da er vi enige da? En dæsj sukkerspinn og en dæsj frusting over usaklige avstander?
Makeløse lesere: Høres ut som en deal.
Frøkna: Så hva med en aldri så liten klem eller noe? Sånn for å late som dere er ørlite glade på mine vegne liksom?
Makeløse lesere: Ok. *klemmer*

Frøkna: Takk. Dere er ikke så verst. Beste leserne i hele verden faktisk! Og hvis sutring er det som får dere til å bli så skal jeg prøve å lire av meg litt sutring av og til.
Makeløse lesere: Yay! Det ser vi frem til. Og du er ikke så verst du heller altså.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg har lurt på hvor du var, men en pause er aldri helt feil. :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Godt nytt år - så bra!!!!! Ingen dårlig start på et nytt år å ha et ferskt forhold å fortape seg i! Klemmer

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hvis du hadde tenkt deg at du skulle gå hen og gjøre noe slikt, så kunne du da i det minste ha kalt deg fr_makelos.blogspot.com i stedet?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Wee, så gøy:)
Kos deg i skyene. Men kast litt rosa fluff ned til oss innimellom;)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

For en bra start på året!
Må resten av det bli like bra :D

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Den over var liksom meg da...

 
 
Anonymous Anonym Sier:

puh! *lettet, hyperglad og febrilsk klappende i hendene*
Nå kan jeg endelig rive meg løs fra bloggen din - dra ut i verden og forføre den ene etter den andre eller kanskje begge samtidig ;)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

radiohode: ja, du har vel litt kompetanse på feltet, hihi :-)

nildro: takk takk! håper 2008 behandler deg fint! hørt noe fra mp forresten?

sus scrofa: nå er det jo et godt stykke fra å være nyforelska til å gifte seg da, så ingen grunn til å bytte navn på bloggen foreløpig :-)

frøken skavlan: ja, weee! se her får du masse rosa fluff fra meg til deg - *kaster* :-)

heidi: ja veldig veldig bra start. måtte 2008 bli helt suverent for oss alle!

frøken fräken: *strengestemmen*: nei, bare forføre en om gangen. dette har vi jo SNAKKET om, sant?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Makedama, jeg tror alle bloggere unner deg litt love in the air paa en rosa sky der oppe! (Ser du nordlyset derfra forresten??) Du er herved hjertelig velkommen til aa blogge om viderverdighetene naar man har et relativt (?!) tilfelle av Ung Mann Moeter Ung Dame og De Tilpasser Seg, ogsaa kjent som UMMUDDTS. Har hoert det kan avstedkomme festlige observasjoner fra skraa vinkel, en egenskap Froekna har og neppe mister selv om UM entrer scenen:)

Grattis og enjoy!!!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

grattis, det var vel bare et tidsspm- i guess :-)

kri.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Men har han stripete genser?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

krissy: det vet man jo aldri..? men takk!

abre: selvsagt har han det! :-D

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

alter ego: her oppe fra ser man all slags lys, hihi. UMMUDDTS er jo helt genialt, og takk for tillatelsen til å blogge om det. jeg skal balansere som best jeg kan på den tynne linjen mellom festlige observsjoner og pinlig kliss :-)

og takk!

 
 
Blogger Flopsy Sier:

Haha, artig lesning! Og lykke til på den rosa skyen, jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være en god plass å begynne det nye året på.

 
 
Blogger frikke Sier:

Åhh... !! Sounds vånderfull ut! Gratulerer så mye! Og en klem skal du få.
Pendling er noe herk - har gjort det i 4 år nå, men fra tirsdag av bor vi i alle fall i samme by!

 
 
Blogger Zava Sier:

Aaaaaah, så fint å høre!!!! Grattis, du har funnet deg en fabelaktig mann Frøken :D :D :D

 
 
Blogger elx Sier:

Dette er jo bare stas! Jeg er faktisk på sutrefaste så det er superdupert at det blir gladblogging med snert i overskuelig fremtid (dvs ever after).

Nyt!

 
 
Blogger Rockette Sier:

Åååå, rosa skyer er de kuleste å sitte på! Du får slenge ned et livredningstau til oss andre innimellom...

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Nei selvsagt ikke, "frøken" -- jeg vedder på at du allerede teller på knappene om når det er på tide å bestille en sånn ring ;>

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

flopsy: den beste plassen faktisk! :-)

frikke: ai ai, fire år med pendling høres veldig lenge ut! bra dere er samlokalisert nå da :-)

zava: vet jeg vel! :-D

elx: haha, sutrefaste - bra ord! gladblogging skal bli!

rockette: lover å slenge ned både livredningstau og rosa stjernestøv med jevne mellomrom :-)

sus scrofa: haha, styggeste ringen ever! :-D

 
 
Blogger Tonita Sier:

Har jo først kommet tilbake til nettet nå, - har ikke fulgt med. Beklager!
Gratulerer!
Avstand? Vel, - distance makes the heart grow fonder. Hold hardt på den.
Ønsker frøkna alt mulig godt. Sugar and spice and everything nice.

Bare en betingelse, - du må ikke slutte å skrive!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

tonita: det er vel ingenting å beklage vel. jeg har vært så lite på nett i jula at pc-en har glemt adr til favorittsidene mine. det føles bra! :-)

takk for det, skal holde veldig veldig hardt jeg. og har ingen planer om å slutte å skrive, selv om enkelte lurer på hvordan det skal gå når jeg ikke kan fortelle om dårlige dater og hjerte-smerte..?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

hehe, en fin og morsom måte å fortelle gode nyheter på. Gratulerer!!! Det er deg vel unt. Håper det er smittsomt. :)

Stikk innom når du har lyst, feeden min sier jo så pent ifra når du skriver.

*tillykkeklem* ja, og godt nyttår forresten!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

For en fin start på det nye året!
Skriver du susse-pusse-romantiske poster på denne festlige, ironiserende måten, kan du godt gå hen og bli Fru Makeløs for min del :D

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

lothiane: takk for det, og jeg håper og det er smittsomt!

jeg er innom hos deg stadig vekk, du ligger i feedreaderen min. jeg er bare katastrofalt dårlig på å kommentere - skjerpings!

og godt nytt år til deg og! :-)

virrvarr: jah! :-) ironien er det vanskelig å kvitte seg med tror jeg, så lenge man var passelig gammel på nittitallet. men fru-ingen er det nok temmelig lenge til :-)

 

Svare?