<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt



Det har vært litt stille herfra i noen dager nå, men jeg satser knallhardt på hyppigere poste-frekvens fremover. Akkurat i dag er hodet mitt imidlertid sånn passelig tomt, så da er det jo utrolig flaks at jeg har oppdaget en ny artist som jeg kan presentere for dere.

Säkert! er min gamle svenske favoritt Annika Norlin som tidligere hadde bandet Hello Saferide. I 2007 ga hun ut den svenskspråklige platen Vi kommer att dö samtidigt under navnet Säkert! og dagens makeløse musikk er tittelsporet derfra.

Forøvrig er resten av platen (og utgivelsene til Hello Saferide også) vel verdt å sjekke ut - nydelig musikk og vakre tekster med høy gjenkjennelsesfaktor, hvertfall for denne frøkna.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Esquil Sier:

var bra sang ja, det skal du ha :)

hyppigere frekvens blir nok den nye greia nå etter at Glam vant tordenbloggen.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

takk og takk, men jeg kan vel nesten ikke ta æren for den tror jeg :-)

hvorfor det - oppdaterer hun ofte?

 
 
Blogger Esquil Sier:

du kan ta æren for bra smak :)

... som om du ikke har vært over og latt deg inspirere ;) den nyeste posten din er jo helt glam. (dog gir den meg et forvirrende utslag på ironidetektoren.)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

takk! :-)

næsj, det har jeg ikke det. riktignok leste jeg glambibliotekaren flittig en stund, men det er lenge siden nå.

forvirrende ironi høres glimrende ut!

 

Svare?