<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Lister

Nytt år, nye muligheter og en god anledning til å skrive noen lister om både det ene og det andre.

Nyttårsforsetter:
-Ikke begynne med kokain
-Fortsette å spise epler hver dag
-Vaske opp bittelitt oftere

Lure fremtidsplaner:
-Lage vafler til folk på tur i marka (de syns absolutt alt smaker fortreffelig og jeg fremstår som tidenes kokk, noe som er et godt stykke unna sannheten)
-Kjøpe treningskort på billigsalg i april av noen av dem som som ikke klarte å holde nyttårsforsettene om å bli et nytt og bedre menneske
-Begynne å jobbe i et reisebyrå som kaster gratis flybilletter etter meg hele tiden

Når jeg blir stor vil jeg ha:
-Peis
-Spisestue
-Balkong

Nyfunnete alderdomstegn:
-At jeg ser på snøen som faller og lager vakkert vintervær og umiddelbart begynner å grue meg til den blir til slaps og is
-Har innsett at ull innerst er veldig digg (og at det slett ikke klør)
-Syns kombinasjonen frakk, pipe og gamasjer høres ganske hot ut (litt cool old school liksom)
-Årets julegave til meg selv var en DVD-boks med ti BBC-dokumentarer om verdenshistorien gjennom 100 år

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

"Ikke begynn med kokain"

Det forsettet virker svært malplassert, det må jeg si.

"Syns kombinasjonen frakk, pipe og gamasjer høres ganske hot ut (litt cool old school liksom)"

Humphrey Bogart er/var hottere enn hott.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Neida, det er ikke malplassert, bare utrolig lett å holde for en streiting som meg. Og nyttårsforsetter som er lette å holde liker vi!

Velkommen hit forresten, tror ikke jeg har sett deg i kommentarfeltet her før. Liker bloggen din! :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

du er så bra, du! ;-)

kris.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Synes det var et godt forsett jeg. Hiver meg på den. Og de fleste andre narkotiske stoffer.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

krissy: takk, du er ikke så verst selv heller! :-)

xmasb: enkle og fornuftige forsetter er aldri dumt. tenk om hele verden hadde det samme forsettet! :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg skal la være å bli romturist. Tenk hvilket massivt CO2-utslipp jeg sparer verden for da!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Fantastisk! Og jeg vet hvilket offer det er for deg å måtte ta til takke med bilturisme i år igjen - det å bli romturist har jo vært en årelang drøm..

 
 
Blogger Livs lerreter og annet Sier:

Hvor får jeg kjøpt et rimelig ubrukt treningskort!?...jeg trenger et desperat omtrent i april(gjerne tidligere) før bikinisesongen starter...hehe PS! Foretrekker Elixia. :-)

Vask opp om kvelden, det er så deilig å komme ut på et rent og ryddig kjøkken.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Jeg vil anta at en annonse på finn.no vil gi en del respons..? :-)

Er veldig med på tanken om å vaske opp om kvelden, for det er superdigg å stå opp til ren og ryddig leilighet. Men så var det dette med prioriteringer da..

 

Svare?