<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Verden er ulogisk


Min ubrukelige homovenn er opptatt av det han kaller kosmisk balanse - at alt jevner seg ut i det lange løp. Det er en fin tanke men innimellom syns jeg likevel verden er i overkant ulogisk og lite fornuftig.

Noen ganger har man alt på stell. Håret ter seg bra, magen er flat og man er flink og blid og sjarmerende på alle måter. Men får det noen som helst resultater? Niks.

Mens andre ganger har man både tjukkedag og bad hair day samtidig, sjefen slett er ikke fornøyd og leiligheten er bare kaos. Man er uintelligent, ganske så muggen og på ingen måte søt. Likevel klarer universet å grave frem en tilsynelatende kjekk og sympatisk mann som av en eller annen grunn er keen på en anstendig date. På en fredag til og med!

Jeg skjønner ingenting lengre.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

har denne karen en singel, morsom og bra bror?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

.. har han flere brødre? Evt. en fetter?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Haha, det er det nok litt tidlig å si noe om jenter, men hvis sjansen byr seg skal jeg selvsagt forhøre meg :-)

 
 
Blogger Marte Sier:

Wee, tøft. Regner med at du holder bloggerbyen oppdatert?;)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Selvsagt. Tenkte jeg skulle ta med kamera på daten sånn at jeg kan poste bilde av han. Dere må jo få vite hvordan han ser ut..?

 
 
Blogger Marte Sier:

Det beste ville naturligvis være hvis du kan blogge mens daten pågår.
Så vi virkelig er oppdatert, mener jeg..

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

God ide! Jeg tar med laptopen og insisterer på at vi drar et sted hvor de har trådløst nett.

Haha, det hadde vært noe :-D

 
 
Blogger Marte Sier:

Jeg lurer på hvor mange minutter det hadde gått før han hadde løpt der i fra..
"Hva var det siste ordet i setningen din nå nettopp? Jeg må skrive alt ned, skjønner du"

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Fnis. Stakkars mann!

 
 
Blogger Minneapolise Sier:

Det er ekstra koselig å bli bedt på date når man ikke ser sitt beste ut da :)

Og tenk så imponert han blir neste gang du har en god hårdag!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Du har stooorpotensial :-) Vi snakker verdensmester i dating.

krissy.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Dette er jo et ugjenkallelig bevis på at kosmisk balanse-teorien virker! Det er da ingen som har sagt at den skal være logisk og fornuftig.

 
 
Blogger Espen Sier:

Hva er det som gjør dette til en "anstendig" date? Skal dere noe spesielt?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

minneapolise: godt poeng :-)

krissy: at jeg er verdensmester i dating? eller er det du som er det?

bilturist: dette er et ugjenkallelig bevis på at ingenting henger på greip, er det.

espen: nja, det var kanskje mest invitasjonen som var anstendig. vi skal drikke øl. er det uanstendig mon tro?

 
 
Blogger Örn Sier:

krysser fingre og háper pá det beste!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

hvor er det du finner disse mennene hen?
har du noen tips?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Örn: Takk og takk :-)

Tina: Denne dukket opp på brunt og billig-pubrunden, en venners venner-greie sist fredag. Tips? Møt flest mulig folk i alle mulige sammenhenger, kanskje? :-)

 
 
Blogger Espen Sier:

Øl? Det er helt anstendig å drikke øl en fredagskveld. Men ikke classy.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Men så sa jeg heller ikke at det var en classy date, gjorde jeg? :-)

 

Svare?