<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Lanseringsfest for smuglesning.no

I går var jeg på lanseringsfest på Blå. Gamlegutta har sluttet i Natt&Dag og i stedet skapt nettstedet smuglesning.no som skulle lanseres. Ikke at jeg kan huske å ha hørt noe som helst om smuglesning.no hele kvelden, men det var band og DJ-er og folk og god stemning.

Som seg hør og bør så drakk jeg en øl og en til og enda en og vips var klokka blitt litt mye for en schoolnight. Så da jeg av uforklarlige grunner våknet klokken åtte i dag morges (vekkerklokka kan da ikke ha noe med den saken å gjøre, så vidt jeg kan forstå) kom jeg raskt til konklusjonen at å sove en time til var en veldig god ide.

I løpet av den timen drømte jeg at jeg skulle komme meg hjem fra lanseringsfesten, det var blitt tidlig morgen og jeg skulle bare slenge meg på en trikk for å dra hjemom og skifte før jeg skulle på jobb igjen. På mystisk vis ble trikken transformert til en buss underveis på reisen, og bussen kjørte en helt annen rute enn trikken pleier å gjøre så når vi kom frem til endeholderplassen ante jeg ikke hvor jeg var. En rask prat med en gutt med sparkesykkeldrosje avslørte at det kom til å bli skikkelig dyrt å la han transportere meg hjem så da fant jeg en hel familie et eller annet sted og sovnet i en seng i huset deres.

Jeg våknet først da klokka var halv fire på ettermiddagen og fikk tak i en taxi hvis sjåfør trykket rutinert på takstameteret og stilte det inn på "brus-gebyrnivå" fordi jeg hadde med meg cola inn i bilen, ettersom det betød at jeg potensielt kunne søle brus og da måtte drosjen vaskes . Jeg kom ikke hjem før det var blitt for sent å gå på jobb (det gjorde meg oppriktig fortvilet) og jeg tenkte at det hadde jammen vært en sær dag og at dette måtte da kunne bli en bloggpost.

Og da kan man jo spørre seg om det kanskje er et varselsignal for et eller annet når jeg tydeligvis tenker på hva jeg skal blogge ikke bare i våken tilstand men også når jeg sover?

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Fortsett å blogge like ofte du;-)

kris.

 
 
Blogger Marte Sier:

Neida.
Det er bare sunt.
(I hvert fall fører det til morsomme innlegg;))

 
 
Blogger Örn Sier:

Flaks at det var drömmen som var drömmen og at du ikke hadde drömt at du sto opp og gikk pá jobb.
Det er skikkelig vondt á vákne alt for sent og bli forvirret fordi du har drömt at du börstet tennene, tatt bussen og gjort alt det du skulle gjöre pá jobb för lunch.

Men ássen var smuglesningen egentlig?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

kris: takk for det :-)

frøken s: vet ikke om det er så sunt, men på den annen side kan jeg jo like gjerne drømme om blogging som noe annet.

örn: jeg drømte at jeg forsov meg men våknet opp før jeg hadde planlagt. snodig det der.

smuglesningen så jeg ikke noe til, men hvis du mener festen så var den bra. jeg blir ikke ute til klokka to når jeg skal på jobb dagen etter hvis jeg ikke har det over gjennomsnittlig morsomt :-)

 

Svare?