<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Illuminatus har skylda for alt

I forrige uke var jeg på foredrag om konspirasjonsteorier generelt og Illuminatus spesielt. Det var stas. Illuminatus har skyld i det meste i grunnen; revolusjoner, verdenskriger, kommunisme, nazisme og alt hva man ellers kan komme på. Dessuten er de egentlig aliens som har formert seg med utvalgte mennesker og dermed skapt en hybrid-rase som omfatter blant andre Dronning Elisabeth.

Enn så lenge har jeg funnet ut at Illuminatus garantert er skyld i at det alltid er så rotete både hjemme hos meg og på kontoret, det er på grunn av dem at jeg ikke har noen kjæreste og det er dessuten de som til stadighet bruker opp alle pengene mine. Snakk om irriterende gjeng! Giardia-parasitten, sa du? Nei, det er ikke Illuminatus sin skyld, det er muslimene som syntes at vi andre også burde faste litt i sympati med resten av verden. Derfor forgiftet de drikkevannet vårt og startet kampanje på Facebook for å få Imsdal og gjengen til å gi de siste dagenes overskudd til Darfur.

Forøvrig syns jeg at gutta altfor lenge har fått all pepperen for at det post-røykelov lukter vondt på byens utesteder. På konspirasjonskvelden stod vi så tett at jeg kunne kjenne mens-lukta fra hun som stod ved siden av. Eeuuuh! Så jenter; bruk tampong når dere er ute blant folk!

Update: Jeg har lagt til nye anbefalinger på listen over gode bloggposter. De ligger nede på høyre side i bloggen.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Stian Sier:

Jeg vil på det sterkeste dementere at vi Illuminatus egentlig er aliens.

Klem,
Stian

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Illuminati er bare en dekkhistorie, det er CIA som er de egentlige gærningene. (Pass deg!) Til og med her i Norge har de god kontroll. Matvarekjeden ICA, for eksempel, har jo bare stokka om på bokstavene. Og hvis du virkelig vil se hvem som kontrollerer landet, kan du vrenge en REMA-pose og legge foran en ICA-pose, og så lese hva som åpenbarer seg. Vi må vinne tilbake landet vårt, og ikke ende opp som svenskene!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Stian: Høh, jeg stoler ikke et sekund på deg og gjengen din.

Thomas: Ooh, dette er jo min favoritt-Jarle-historie. Har lurt på å poste den på bloggen, har bare ikke kommet så langt ennå :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ja, huff så skumle saker.. Men bra at denne i hvert fall ikke har lagd tåke på hjerneskyen din. For denne virke like skarp og intakt som vanlig ;)

kri

 

Svare?