<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Den gylne Q

Det er blitt sagt mye om Den Gylne Q 2007 - kåringen av Norges beste blogg - som Esquil har dratt i gang. Jeg har ingen problemer med at folk ønsker å reservere seg mot nominasjon men selv syns jeg faktisk dette er et finfint tiltak. Det er selvsagt mulig at det er min manglende erfaring i bloggeverden som gjør at jeg ikke ennå skjønner at sånne kåringer er avgjort på forhånd, men jeg vil nå likevel oppfordre dere til å stikke bort der og avgi deres stemmer.

Det er dessverre sånn at man i utgangspunktet på ha sin egen blogg for å avgi stemme (fornuftig avgjørelse, for å unngå voldsomme venne-mobiliseringer) men de av dere som mangler blogg men som kommenterer flittig rundt omkring får visst også være med på festen.

Resultatet blir offentliggjort lørdag kveld, så dere har inntil da å bestemme dere.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Den gylne Q liksom? Har jeg ikke fått med meg.. men nå leser jeg egentlig ikke særlig mye borte hos Esquil Røler.

Men hvis dette dreier seg om beste blogg, så ville jeg definitivt hatt deg som en av kandidatene. Til tross for at det har vært noen drag siden dine mest spenstige innlegg ;-)

Hva står forreseten Q-en for??
Som i IQ, Q- melk, q-tips!!

kris.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Det dreier som å kåre Norges beste blogg ja. Hyggelig at du ville stemt på meg og jeg er klar over at timingen min har vært elendig i forhold til dette.

Den Q-en har jeg også lurt på, kanskje vi må spørre Esquil?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg er jo ikke blogger, så da kan jeg ikke stemme!!!

Men nå har jeg sett listen- og du vinner!
:-)

kri.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Joda, hvis ikke du havner i kategorien for de som kommenterer flittig rundt omkring så skjønner jeg ingenting. Så du kan stemme. Og selvsagt vinner jeg ikke, tøysejente :-)

 

Svare?