<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Daten

Det viser seg at det ikke nødvendigvis er en veldig god ide å dra på fredagspils før man skal på date, først og fremst fordi man risikerer å ha det så hyggelig med kollegaer at man egentlig ikke har lyst til å gå fra dem. Men det må man jo, for i hvertfall i dette tilfellet var det helt uaktuelt å be daten om å komme og joine oss der vi var.

For det andre burde det ikke komme som en overraskelse at man blir litt småfull av å starte å drikke klokken halv fem uten å spise middag. Og det er heller ikke nødvendigvis så lurt å være full ved ankomst i datesammenheng. Til slutt, som et resultat av at man er litt full og har det strålende hyggelig, så kommer man seg gjerne av gårde litt for sent, slik at den stakkars edru daten blir sittende og vente helt alene. Og jeg innbiller meg at det heller ikke er spesielt sjarmerende.

Men jeg ble da tilgitt tror jeg og det var en helt fin date med en helt fin fyr. Likevel var det liksom noe som manglet eller som ikke føltes helt riktig på et vis, så jeg tviler vel egentlig på at vi ses flere ganger. Jeg aner strengt tatt ikke hva han mener om den saken, men det vil jo vise seg. Det enkleste er selvsagt at han er enig med meg og vi lar det hele renne ut i sanden av seg selv. Og hvis ikke så har det seg faktisk sånn at jeg er eksepsjonelt god på å dumpe menn på en trivelig måte, så det ordner seg nok uansett.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Örn Sier:

Men alt i alt en hyggelig fredagskveld?

Det er jo det viktigste.

 
 
Blogger Sorgenfri Sier:

Dumpe menn på en trivelig måte?
Hva slags gudegaver er det du har blitt født med? :o)

 
 
Blogger Zava Sier:

Det trikset kunne jeg tenke meg å lære, det å dumpe på en hyggelig måte altså. Samme hvor tydelig jeg er når jeg dumper/avviser på en fin måte, ender det gjerne med at disse mannfolka ikke skjønner at jeg faktisk mener det jeg sier. Eller de forstår, men det blir visst forbaska spennende. Fatter ikke den jeg, får jeg avslag kunne det virkelig ikke falle meg å fortsette å gjøre fremstøt. Så hvordan gjør du det Frøken, uten å være ufin?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Gøy start. Kjedelig slutt.

KJedelig start. Gøy slutt.

Hva er å foretrekke? ;-)

kris.

 
 
Blogger care Sier:

Tror du at du kunne ha endt opp med det motesatt syn på fyren om du hadde møtt han edru?

Sånn rent hypotetisk?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Örn: Jada, hyggelig nok.

Sorgenfri og Zava: Det er vanskelig å gi en oppskrift men det handler vel i bunn og grunn om å bygge opp om deres selvbilde samtidig som man er helt klar på hva man mener. "Du er alt for mye mann for meg, jeg hadde aldri turt å være med på de spennende fritidsaktivitetene dine", for eksempel :-)

Krissy: Jeg ser poenget ditt, men akkurat i dette tilfellet er det ikke så mye å hente tror jeg.

Care: Det er vanskelig å si hvordan ting hadde utviklet seg hvis vi hadde møttes i en annen setting. Og det er jo dessverre det kjipe med dating, man har ikke særlig lang tid på seg til å gjøre et solid inntrykk. Så hvis noen kan finne opp en annen måte å bli kjent med potensielle kjæresteemner på så blir jeg glad!

 
 
Blogger Gretten Sier:

He he oppskriften du gir til Zava og Sorgenfri synes en smule enkel. Selv foretrekker jeg å si "Det er venninnen din jeg er forelsket i, ikke deg."

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

gretten: vel, det er jo dere menn som til stadighet insisterer på at dere er så enkle. det funker hvertfall utmerket. mens du er jo bare slem!

 
 
Blogger Gretten Sier:

Slem? Jeg? Tullejente ;)

 

Svare?