<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Noe å glede seg til

Selv om høst ikke er like spennende nå som da man gikk på barneskolen og hadde fått nytt pennal til skolestart, eller da man gikk på ungdomsskolen og lurte på om noen av guttene i klassen hadde blitt kjekke i løpet av sommeren, så er det jo alltid noe å glede seg til.

Denne høsten gleder jeg meg til å:

- Spille skandaløst useriøs løkkefotball sammen med venner som er like dårlige som meg
- Lese de geniale bøkene jeg kjøpte i Fjærland i sommer
- Endelig kaste ut skinny jeansene og kanskje kjøpe et par langt mer behagelige slengbukser (som er på vei inn - igjen)
- Finne og innrede drømmeleiligheten
- Reise til Thailand og Indonesia
- Invitere mine superhyggelige venner til middagsselskap
- Lære meg å like sushi
- Oppdage mer fantastisk musikk (for eksempel gjennom Indiebloggen)
- Kanskje gjøre et karrieremove
- Begynne med faste bridge-kvelder med tre venninner – portvin, kjole og høye hæler er påbudt
- Overvære min første cricketkamp på Ekebergsletta
- Finne de perfekte støvlettene

Hva gleder du deg til?

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Unknown Sier:

sushi er skikkelig enkelt å lære seg til å like. Egentlig trenger man ikke å lære seg å like det engang, fordi det er så godt at man har lært det første gang man smaker god sushi.
Sushi er bare digg.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med en greie for rå fisk

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Første gang jeg spiste det syntes jeg det var helt grusomt. Men så har jeg smakt det et par ganger etter det og mistenker egentlig at jeg har begynt å like det. Skal prøve det ut ordentlig someday soon :-)

 
 
Blogger Minneapolise Sier:

Høsten kommer til å tilbringes sovende over økonomi-bøker mens jeg drømmer om amatørfotball på løkka, åh så misunnelig jeg ble nå!!

Sushi med reke eller krabbe er mye bedre enn de med fisk forresten. Nam nam :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg gleder meg til å starte nytt firma, tjene mye mer penger og bli lykkelig en gang for alle.

Når de tingene er i boks, skal jeg finne på noen nye ting å glede meg til.

Sushi tror jeg ikke er så givende. Ikke for meg i alle fall. Men kanskje jeg kunne laget meg en liste over nasjoner, og prøvd å spise en rett fra hver nasjon hver uke. Nasjonalretten fra hvert land f eks. Ville vel tatt litt tid å komme gjennom hele lista, men en del land har nok lik nasjonalrett. Hm. Kan bli et morsomt prosjekt.

 
 
Blogger CassandraMortmain Sier:

Jeg gleder meg til...
- skrivekurs! Det er litt som å være på skole igjen, kanskje jeg skal investere i et penalhus?
- ei uke på hytta der jeg ikke skal gjøre annet enn å lese bøker, skrive og spise all den usunne maten jeg har holdt meg unna den siste måneden.
- å bli bedre kjent med nye venner.
- å drikke rødvin, lytte til jazz eller opera og sitte i sofaen sammen med mannen og lese bøker mens vinden uler om hushjørnene.
- båndtvangen er over på mandag så bikkja kan springe løs i skauen igjen.

Og så kom jeg bare innom kommentarfeltet for å si at jeg er så misunnelig på deg som har vært i Fjærland. Det er boknerdens drømmeferiested i Norge, jeg har bare ikke kommet meg dit ennå.

 
 
Blogger Tonita Sier:

Nå forstår jeg hvorfor det aldri ble alvorlig mht bridge og meg. jeg er 176 på strømpelesten, og ville ikke være høyere.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Minneapolise: Si fra når du kommer på besøk neste gang, så får du bli med (men bare hvis du er dårlig altså). Takk for sushi-tips! :-)

Espen: Er dette en drøm eller en reell plan? Den matplanen din høres mildt sagt ambisiøs ut, men utrolig spennende. Kanskje vi kan få en update på hvordan det går utover høsten?

Cassandra: Du har mye å glede deg til! :-) Fjærland kan absolutt anbefales, det var høydepunktet på sommerens biltur for min del!

Tonita: Ja, det var nok helt sikkert derfor, haha!

 
 
Blogger Esquil Sier:

plusspoeng for løkkefotball. feel-good-post dette, både å lese og kommentere :)

jeg skal til fotografen på mandag og ta bilder til bokomslaget, det gleder jeg meg til. og så gleder jeg meg enda mer til boken kommer ut. og kanskje også til det eventuelle viraket er over. og til den fine stemningen det blir i trondheim under champions league.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Glede seg til og glede seg til, fru Blom?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hmm, dette må jeg svare på i egen post - det ble igrunn ganske mye:)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

esquil: ja, det er kjempemoro. sist gang var jeg banens toppscorer, noe som sier enormt mye om hvor lavt nivået er, haha.

lykke til med fotosession og bokutgivelse! men champions league i trondheim...? det har jeg visst ikke fått med meg.

radiohode: ikke fru blom. frøken makeløs :-)

lykke: så bra, da har du sikkert masse å glede deg til!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Gleder meg til det blir skikkelig mørkt om natta og nordlys!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

..og vi kan tenne stearinlys og drikke masse masse te! :-)

 
 
Blogger Unknown Sier:

Hyggelig å høre at du gleder deg til å ta del i mine fremtidige oppdagelser.

Jeg skal forte meg å komme med noen! :)

 

Svare?