<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Frøkna feirer

I dag har det vært flere lesere her inne på bloggen enn noen annen dag. Dere vet jo hvor viktig sånt er for meg så derfor; yaaaayyyy!! I frykt for at noen av dere lider av samme sammenligningstvangstanker som jeg - og at jeg vil komme dårlig ut av disse sammenligningene - lar jeg være å oppgi dagens rekordantall besøkende.

Nå blir det feirings med soya-is (neida, den smaker ikke så vondt som du tror) og Dead Poets' Society. Første gang jeg så den filmen (og andre, og tredje, og femtende) grein jeg så genseren min var klissvåt og snørra rant. Helt mot slutten av filmen, når alt er helt fryktelig, grusomt trist, lente venninnen min seg mot meg og hvisket: "Hvis han dør nå så rekker vi toget hjem!". Jeg klabbet ikke til henne, men det var ikke så langt unna heller.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger radiohode Sier:

Jeg tror jeg slår deg i dag, gitt. Det har vært en stoooor dag for meg også. Det er helt klart at ferien begynner å ebbe ut.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Ooops! Det var ikke meningen å være en gledesdreper. Sorry!!!! *slår meg halvhardt i hodet med et såpestykke*

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Hmpfr! Hvordan kan du vite det? Fordomsfullt! Og hva skjedde med "gratulerer"?

 
 
Blogger radiohode Sier:

Og det også, ja. Gratulerer!

Du kan sjekke hos meg ved å klikke på det lille "sitemeter"-ikonet i høyre kolonne. Så får vi se om jeg lot testosteronet løpe av med meg. Det skjer så lett i nærheten av søte frøkner, vet du.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Sssss... :-)

Men du store min, jeg trodde virkelig du lå mange hestehoder foran meg. Kanskje jeg er coolere enn jeg tror? Nok et yay!

 
 
Blogger radiohode Sier:

Ligger du like bak? Panikk! ;-)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

..eller like foran? ;-)

 
 
Blogger radiohode Sier:

Ut med språket, nå! :-) Dette er en dag med langt flere sidevisninger enn vanlig. Og det du så er jo eksklusive feed-visningene.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Her er det ikke noe språk som skal ut. Jeg bruker samme telleverktøy som deg, så jeg vet hva jeg snakker om. Dessverre kan vi ikke si det samme om deg. Hihihihi.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Jeg tror moren min liker meg mye bedre enn hun liker deg. "Pass deg for sånne som henne, radiohode. De vil bare ha pengene dine!" (Når jeg prøver å spørre om hvilke penger hun sikter til så har hun allerede gått videre.)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Moren din går fra deg? Det var jammen meg noe av det tristeste jeg har hørt på lenge.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Du prøver å snakke deg bort fra saken nå, gjør du ikke? Hrmpffff!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Neida, jeg er bare høflig vertinne og responderer på de temaer de besøkende tar opp. Det var du som begynte å snakke om moren din.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Det var inne i en parentes.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Jeg er en oppmerksom vertinne!

 
 
Blogger Unknown Sier:

tallfanatikere *riste på hode*
Men jeg er jo glad i dere begge to..Hvorfor er jeg egentlig det? Kan dere begge fortelle meg hvorfor jeg er glade i bloggene deres?

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med søken etter svar

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Fordi vi er dritgode til å skrive? Og veldig coole. Hun coole som hälst, faktisk.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Hvorfor du liker meg er ganske lett å forstå, men hun frøkna? Hun er visst et mye ondere menneske enn jeg trodde. Enda så søt hun er? Rart det der.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Ond? Who, me? Bare fordi jeg ikke vil si hvor mange lesere jeg har? Nisj. Og du meldte deg helt frivillig til å si hvor mange lesere du har, jeg tar ikke på meg noe som helst skyld for det der.

 
 
Blogger radiohode Sier:

Og jeg vet hvorfor. Skal vi se: 2 lesere? 3? muahuahaha!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

ssss.. og så sier du at det er jeg som er ond?

 
 
Blogger Zava Sier:

Grattis Frøken :D

 
 
 
 
Blogger Gretten Sier:

Gratulerer kjære Frøken.

Forfenglighetens prins og prinsesse, jeg gir dere radio og Frøken ;-)

 
 
Blogger radiohode Sier:

Men kjære deg, frøken, du sa jo selv at jeg ikke vet? Om du hadde tre lesere mot normalt en, så ville det ha vært en stor prosentvis økning. Og grunn til å juble? :-)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Takk, gretten. Og vi er ikke forfengelige (eller, ok - det også), vi er opptatt av å bli likt.

radiohode: vel, du frekventerer kommentarfeltene i denne bloggen hyppig nok til at du bør ha lagt merke til at jeg har flere enn tre lesere ;-p

 
 
Blogger radiohode Sier:

Jada, jeg bare tuller litt. Du kan godt be meg stikke av når du blir lei. (De fleste blir det før eller senere...)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

jeg jager ingen og du har mye å gå på ennå. veldig hyggelig at du henger her, og jeg tåler godt litt frekkaseri :-)

 
 
Blogger Balanse Sier:

Gratulerer, men hvordan teller man slikt? Får assosiasjoner til geitekillinger og annet.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Takk og takk! Jeg bruker sitemeter, men det fins tusen andre verktøy som også kan brukes for å telle antall besøkende osv. radiohode er selverklært ekspert på dette området så han blir sikkert veldig fornøyd om du spør han om råd :-)

 
 
Blogger Balanse Sier:

Takk for svar, Frøken Makeløs!

Radiohode, er du med oss og kan øse av din visdom eller må jeg komme bort i hodet ditt?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

(du må tiltale han med liten r, ellers blir han grinete)

 
 
Blogger Balanse Sier:

My bad! Er indoktrinert med å skrive stor bokstav etter punktum folkeskolen ;)

radiohode? Vær så snill?

 

Svare?