<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Kjære Kofi og Bill


Jeg syns det er utrolig koselig at dere tar turen til Oslo i anledning bursdagen min i dag men dessverre er jeg nok for travelt opptatt til å møte dere. Jeg skjønner at dere blir skuffa, men dere får tenke på at det tross alt er ganske mange andre mennesker som har både tid og lyst til å snakke med dere i dag. Og hvis dere blir lei av kanapeer og champagne mot slutten av kvelden så er dere selvsagt hjertelig velkomne hjem til meg for å spise kakerester.

Alle limo-sjåfører i byen vet hvor jeg bor så det burde ikke være noe problem å finne frem dersom dere ikke husker adressen fra forrige gang. Jeg skjønner det godt hvis dere ikke gjør det altså, dere var jo begge temmelig påseilt da dere forlot nachspielet på morgenkvisten den gangen i fjor. Det var forresten utrolig morsomt da vi satte på Singstar og du Kofi sang Rock’n Roll All Night. Du husker det vel? Hvis ikke har jeg jo et videoopptak av det. Gene holdt på å le seg i hjel da jeg viste han opptaket forrige gang han var på middag hos meg.

Vel, uansett. Dere vet jo at dere er gutta mine og at jeg savner dere hele tiden. Heldigvis har vi jo Msn og Skype og Facebook. Ja, det glemte jeg nesten å si, Bill; de bildene du la ut på FB av Dick C fra den årlige middagen med White House Correspondents' Association i april var helt hysteriske. Jeg lo så jeg grein! Jammen bra du hadde satt restriksjoner på hvem som kan se bildene, ellers hadde vel pressen gått helt bananas!

Håper dere får en bra kveld da, selv om det blir uten meg denne gangen. Jeg tror folk i Oslo gleder seg til å høre på foredragene deres – det skulle jo bare mangle. Og som sagt er jeg kjempelei meg for at jeg ikke kan komme, men vi ses jo alle sammen på bursdagen til Bill i august. Lykke til i kveld begge to!

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Petter Johan Sier:

Godt at du har kjendisvenner. Jeg vil og ha en kjendisvenn. Kanskje Stig Van Eijk er venneløs for tiden. Eller Idol-Someone!

Hils Bill fra meg da.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Du kan prøve Maren Flotve Birkeland (åttende plass i Idol 2004). Hun har 1864 venner på FB og har sikkert plass til en til.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Gratulerer med dagen!

 
 
 
Blogger Unknown Sier:

Siden du er så close med Bill & Co: Gidder du å høre om han kan svinge innom bygda der jeg bor? Jeg byr på smørgraut og spekemat.

oh ja: Gratulerer med dagen som var.

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med respekt for personlige kontaktnett

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Har hun virkelig det? Jeg kan ikke forstå at hun fortsatt huskes.

(Litt pinlig at du fortsatt husker navnet hennes. Men så husker jeg godt stig van eijk, så..)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

egoisten: bill er en busy fyr, men han er også en sucker for god mat så jeg skal høre med han. tror han sitter på flyet hjem til amerika nå.

takk for det!

petter: jeg har sett myyyye på idol og er ikke flau i det hele tatt :-)

 

Svare?