<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Gårsdagens outfit (hvor er Frøkna?) - 1






















Jeg må innrømme at jeg friker ørlite grann ut ved tanken på at dere vet hva jeg har på meg til enhver tid, derfor har jeg juksa litt og viser i stedet gårsdagen antrekk: lite skjørt, stor genser, rosa skjerf, brun veske.

For dere som bare er sånn måtelig interessert i min garderobe, så kan dere jo prøve å gjette hvor i hovedstaden bildet er tatt. Bygningen i bakgrunnen huser en bra butikk - som ikke har hovedfokus på fashion, mildt sagt.

(Og ja - jeg følte meg sånn passe idiotisk da jeg stod og tok bilde av meg selv midt i byen, men hva gjør man ikke for bloggen?)

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

For oss snart gifte menn så kan vi vel ikke gi så alt for mye ros for snasent antrekk og snasen jente.

Vi får holde oss til å gjette på stedet, og landsens gutt som meg så må jeg nok ha ett par hint til for å finne ut av det.

;-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Festlig dette!
Kommer du til å gjøre innkjøp denne uken for å vise hva man bør/ må ha denne høsten, slik mange av motebloggene pleier å ha?

Og var det egentlig fashion week, og ikke jobbseminar, som dro deg til Køben tidligere?

Uansett, gleder meg til å se hva som kommer de neste dagene:)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

tja: det holder i massevis det! :-D

et par hint ja.. vi er ikke så langt unna slottet - hjelper det?

lykke: hm, jeg er ikke helt på shoppinggreia for tiden og dessuten temmelig dårlig oppdatert på høstens must-haves. får se om jeg får gjort litt research på det, men jeg har hvertfall tenkt å legge ut bilder av folk jeg syns har bra stil!

jeg var ikke på fashionweek nei. hadde det vært så vel! :-)

takk takk, hyggelig å høre!

 
 
Blogger Tonia Sier:

Hvor i helvete har du funnet speil midt i byen?? =O Og bildet er hvertfall et sted på Frogner?? Må si jeg liker bloggen din kjempegodt.

 
 
Blogger mgi Sier:

Myggnetting og Lonely Planet? Det må da være Nomaden som skimtes i bakgrunnen der?

 
 
Blogger mgi Sier:

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ja, hvor er du? Det ser kjent ut men jeg er ikke helt sikker? MEN det jeg skulle si var at du var veldig fin, helt min smak, om det er "inn" eller ikke! :o)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

candy: hm, den som leter finner? det er ikke så lant fra frogner nei.. tusen takk, nå ble jeg glad!

my greatest intervention: veldig bra! applaus og kudos i massevis!

angel: jeg er utenfor nomaden :-)

takk takk! må si det er ganske skummelt dette med å poste bilder av seg selv sånn at andre kan bedømme antrekket. så jeg syns motebloggerne er modige jeg!

 
 
Blogger Zava Sier:

Artig prosjekt Frøkna! Lenge siden jeg har vært her inne nå, så fint det har blitt!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

zava! så stas å se deg her inne - ordentlig hyggelig at du tok turen inn til tross for.. osv.

har kikket så vidt på det nye prosjektet ditt, ser veldig bra ut! :-)

 

Svare?