<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Note to self

















Når man vasker strømper er det ofte lurt å bruke vaskepose.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Støvkorn Sier:

Syns det er utrolig bare at du har strømpene dine lenge nok til å vaske de...mine ryker alltid!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Trodde det var moderne kunst først, og jammen var det ikke langt ifra ;-)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

confiteor: hm, drar du veldig i dem da? eller har flisete negler? forøvrig er det visstnok sånn at strømper (og sko også) er noe man bør bruke penger på. type, kvalitet følger pris..

mr walker: haha, klesvasken min som moderne kunst? riktignok har jeg aldri vært noen kunstekspert, men.. :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Jeg må si meg enig med Confiteor.. kan ikke skjønne at du har dem lenge nok til at de må vaskes. Med meg er de ødelagt etter en kveld på byen. Nå kan det jo ha noe med at jeg heller ikke bruker mer enn 60 kr paret... og at når jeg først går i strømpebukse så får de ganske så hard medfart... les: blåkuler på knær og tær...

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Kjøp en størrelse større enn du bruker, da holder de lengre :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

rosaverden: jeg går nesten alltid med skjørt eller kjole, så jeg har behov for strømper også på vanlige dager (og ikke bare når jeg kryper rundt på dansegulvet..) :-)

anonym: bra tips! da slipper man jo å hale og dra så veldig i dem :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ååå, nå begynte jeg å glede meg skikkelig til min nye jobb i februar :-) Da får jeg også gå så mye jeg vil med skjørt og kjoler :-D Istedetfor casual-klær med primflekker og snørr etter bare en time på jobb, sukk... (jobber i barnehage nå, skal over i en skikkelig VIP stilling i februar :-D :-D :-D med eget kontor å greier :-D Ikke for å skryte, bare gleeeeder meg slik!) Men har du navn på noen gode merker som varer flere dager da? Hehe, og ja, det med en størrelse større enn man bruker var lurt ja. Så tror jeg nok at dersom man i tillegg har myke hender og negler som ikke fliser, og myke føtter...så holder strømpebuksene kanskje ENDA lengre..

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

rosaverden: haha, kan tenke meg at det er vanskelig å holde stilen i barnehage ja. kontorjobb er ypperlig sånn sett :-)

at mine strømper holder en stund handler nok mer og å være forsiktig og å ha myke hender og føtter og filte negler, enn strømpekvalitet. men jeg hører at falke skal ha gode strømper, hvis du er villig til å betale litt. og så har jeg kjøpt strømper fra et annet sted som jeg i farten ikke kommer hva heter. de kan hvertfall veldig anbefales når det gjelder sånne sorte tette strømper. skal tenke litt mer på det og prøve å huske hva de heter (er litt travel nå..)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

brune, tynne nylonstrømper har aldri frsitet meg. Bytt til svarte!

:-)

kri

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

krissy: alt til sitt bruk :-)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

rosaverden: her er nettsiden som jeg har bestilt strømper fra:

http://www.cdlongs.no/

er veldig fornøyd med dem, og kanskje særlig med de tjukke svarte strømpene jeg har derfra.

 

Svare?