<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Frøkna ønsker seg Eee

Veldig, veldig, veldig!

Se så fin den er! Og bitteliten, bare 8.9" og 1.1 kilo - men likevel 12/20 giga lagring (XP/Linux), 1 giga RAM og 7-8 timers batterikapasitet.

Det romsterer rykter om at den kommer i rosa også, kan det bli bedre? I think not.

Hei hei lille Eee -
Vil du ligge oppi veska mi?

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Acer Aspire One er også ganske søt. Om du kjøper en Asus bør du holde deg unna hvit - det går rykter om at den blir litt gul etter hvert :)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hei, jeg har prøvd begge og endte opp med Acer. Den er rett og slett bedre.

 
 
Blogger Synline Sier:

Å ja! Den der er så søt og liten. Og noe jeg strengt tatt ikke har behov for.

Gjett om jeg ønsker meg en slik!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

runa: er det sant? åh, så utrolig trist :-(

ingrid: hvorfor er den bedre? har du peiling på noe sted de har dem sånn at man kan prøve? jeg finner dem bare på nettet..

synline: men hvis man ønsker seg noe veldig så kan man bare skape et behov. det går så fint at :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Friiiistende! jeg er sikker på at jeg kunne ha GOD nytte av en sånn til ..... many, many things!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hei igjen! Jeg var på Telebutikken og på Lefdal. Men vet at Elkjøp, Expert og Binders har Eee. Den er sikkert ikke noe dårligre valg, men jeg synes Acer er bedre fordi den er bittelitt større og er kjappere på de fleste funksjonen.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

hagenpåhytta: selvsagt! bare tenk på hvor lite du visste om det enorme behovet du har for mobiltelefon, sånn på nittitallet!

ingrid: ja, de har den i teorien - men i praksis fins den ikke på lager. ikke som jeg har sett hvertfall. men så skal jeg sjekke ut telebutikken, hurra!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Nei nei nei nei NEEI... - Du vil ha MACBOOK !!! Ikke den greia der da vel?

Mac er 4 ganger enklere og morsommere å bruke og 8 ganger vakrere. Indeed!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Nonono!!!
Ikke kjøp denne lille luringen, den er rett og slett ett DRITTKJØP!

Ja, den er nydelig, nusselig, helt fantastisk å holde i, se på, putte i veska, og ja, hvit er den beste fargen, den er rett og slett det beste jeg har eid!!!
PÅ UTSEENDEFRONTEN!!

Men når det kommer til innmaten vil du styre langt unna!!

Den er rett og slett den treigeste lille tingesten jeg noensinne har vært borti. Og dette gjelder både for Linux og XP versjonen.
Den starter raskt, siden den er flashbasert, men der stopper det også.
For hvert enkelt program du ønsker å åpne, må du beregne GOD TID.
Bare å åpne startmenyen, kan fort ta 20-30 sek. og det er LAAAAANG tid!!!

Nope, jeg leverte den tilbake etter 1 utrolig frustrerende uke, med altfor mye venting.

Vent heller til neste oppgradering kommer, da blir det jo både billigere og bedre ;)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

kristian severin: jada. og ganske mye dyrere. man blir ikke rik av å redde verden vettu :-)

marthachristin: oi, det var voldsomt! med neste oppgradering - tenker du da på 901? for det er den jeg ønsker meg i grunnen..

men jeg ser poenget ditt og skal absolutt teste den før jeg evt kjøper :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Tips: se på de som står i monteren på den derre databutikken i Møllergata:) Heter den Datavarehuset?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

kitekid: ah, takk for tipset. will do! :-)

 

Svare?