<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Så har han reist

Så har han reist og leilighetens førti kvadrat er større og tommere enn man skulle tro mulig. Ekstranøklene som har bodd i lommen hans i sommer henger ganske alene på en knagg og det første jeg så i dag morges var de tomme hyllene i klesskapet. Jeg veksler mellom å hikste av ensom selvmedlidenhet og å slå til meg selv litt fordi jeg er så patetisk.

Jeg vurderte å gjemme passet hans, men jeg feiga ut. Gikk knallhardt inn for å få koseoverdose i går, men det funka ikke - ei heller å prøve å bli litt furtne på hverandre før han dro. Hadde han ikke vært den fineste i hele verden så hadde det ikke vært så trist at han ikke er her lengre, men sånn går det når man blir kjæreste med verdens beste mann.

Akk, så enkelt livet hadde vært uten geografi.

(Bildet er fra da vi satte garn på hytta i sommer)

Etiketter:

 

til denne posten

 
Anonymous Anonym Sier:

Ja, geografi suger. Men fint å høre at du har hatt en flott sommer :)

 
 
Blogger Camilla Sier:

Ikke moro å savne, men godt å ha noen å savne og å bli savnet. Håper geografien blir enklere med tiden. Lykke til! :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

*vinke hadet til örn*

Hvor lenge blir han borte nå? Jeg har ikke sett kjæresten på over to måneder, og det er til å bli gal av etterhvert. Two more weeks...

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

emelie: ja, virkelig. men jeg har hatt en veldig veldig fin sommer, så jeg burde egentlig ikke sutre.. :-)

camkarmir: det er sant, og det trenger man å bli minnet på av og til. så takk for det! :-)

minnea: jeg vet ikke, vi har ikke planlagt neste besøk ennå.. jeg øver meg på å bli spontan..? :-)

åh, to måneder er fryktelig lenge - håper de siste to ukene går superduperfort!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Vet hvordan det kjennes. Det blir tomt og kosen blir borte. Som min sier: Vi er født for tidig, vi skulle ventet til vi kunne strålt oss ned til hverandre. Men ny flybillett skal bestilles bare lønnen er inne. :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Så kjedelig at han har dratt... men det er jo likevel fint at dere har hatt en flott sommer sammen!

Det er til å få en varm følelse av å lese om dere altså ;-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

så kult å se bilde av ørn. han virker jo kjempekjekk! Jeg tipper at dt ikke er lenge til det går mot evig samboerskap ;-)
men for blogginga sin del er det jo bare fint at han er borte ei studn. :-)

krissy

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Geografi (og utenlandsjobb) er no skitt ja. Min kjære reiste ut for ett år på lørdag, kommer hjemom da i løpet av det året, men det tar nok et par måneder før jeg ser han. *sukk*

 
 
Blogger Mari - Escape In A Book Sier:

Du beskriver tomrommet på en fin måte :) Så leit at han har dratt! Håper det ikke går så alt for lenge til neste gang dere ser hverandre.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

anonym: haha, ja - man burde bare kunne beame seg til hverandre! åh, hvor er j.k rowling og george lucas når man trenger dem? :-)

cat: så koselig å høre - og ja, vi har hatt en veldig fin sommer!

krissy: jah, det er han også! :-D haha ja, blir nok mer blogging nå som han er tilbake på isbiten sin..

mariann: åh, så kjipt! et par måneder høres veldig lenge ut, men det går vel så lenge man vet at pendlingen bare er midlertidig..

ladybug: takk takk, så stas å høre! ja, det er kjempeleit men sånn er det. jammen bra vi slipper å kommunisere via flaskepost og denslags, hurra for teknologien (selv om jeg gjerne skulle sett litt utvikling på reisefronten, som kommenteres lengre opp her..)

 
 
Blogger vibeke Sier:

Jeg synes ikke det er det minste patetisk å savne. Vær glad for at du gjør det. Og tiden går fortere enn du aner. Når det gjelder deg, Örn (henvender meg direkte til deg gjennom din frøken), så virker du merkelig kjent, enda jeg faktisk aldri har sett deg før. Tror jeg da. Allikevel - satt her bare med er rar følelse av at det var noe, men det er det nok ikke, har nok bare med at jeg har lest deg :-)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

vibeke: godt å høre! og vi får håpe tiden går veldig fort ja :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Amen to that! Geografi suger kjempemasse. :(

Føler med deg, håper dere snart får se hverandre igjen!

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

lothiane: vi får menge oss med noen vitenskapsmenn med sånne stjernehatter som kan velte litt rundt på land og kontinenter for oss. det er da fryktelig kjedelig og forutsigbart at alle land skal ligge på samme sted i millioner av år?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ja, utrolig kjedelig! Nå flytter de visstnok litt på seg, men absolutt ikke fort nok - og neppe i riktig retning heller. Jeg synes kanskje det med beaminga høres ut som en idé, så hvis vi menger oss med noen som kan skru i sammen en til hver av oss... så blir det bra! :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

lothiane: definitivt alt for sakte. er enig i at beaming høres veldig bra ut, vi får krysse fingrene og håpe på det beste :-)

 

Svare?