<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Første singlelørdag
























I går var det middag hos Frøken Fräken (bildet) med bobler og champagnecoctail og entusiastisk South Park-dansing (det siste tar jeg mesteparten av skylden for). Vi fikk også videreført ukens fredagspilsdiskusjon; hvis du hadde hatt ubegrenset med penger som måtte brukes på en (bare en) plastisk operasjon - og resultatet var garantert vellykket - hva ville du gjort da? (Dette var vel å merke etter at vi hadde diskutert situasjonen i Georgia og John McCains valg av visepresident. Selvsagt).

Så svingte vi innom åpningsfesten til Plumbo hos Freudian Kicks og konkluderte med at det å være trendy ikke nødvendigvis er det samme som å se bra ut, før vi tok turen til Mono og okkuperte flipperspillet og diktet sanger om Hemingway (svenske popsanger, hur coola som hälst, faktisk).

Og med det er første bytur som single på ganske lenge ikke bare gjennomført men også bestått med glans, om jeg skal si det selv (og det skal jeg jo - det er jo min blogg).

Etiketter: ,

 

til denne posten

 
Blogger Esquil Sier:

fine greier, da er neste stopp å legge ut youtubevideoer hvor du synger svenske popsanger om hemingway :)

og husk at singellivet blir bare bedre og bedre etterhvert som du får ting på avstand.

 
 
Blogger Stian Sier:

Champagnecakctail: Check!
South Park-dansing: Alldeles ikke
Fredagspils: Check!
Plastisk operasjon: Heller ikke
Se bra ut: Med promille i måneskinn
Flipperspill: Check!
Sang: Check!
Hemingway: Check!
Svenske sanger om Hemingway: Øhhh...

Men det er jo bra det ble en fin singlehelg!

Klem,
Stian

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

esquil: haha, det tror jeg ikke kommer til å skje med det første :-D

har troa på det ja, innen rimelighetens grenser så klart (ellers hadde det jo bare vært å forbli single til evig tid..)

stian: er det din helg du oppsummerer der mon tro? eller min? litt forvirra nå.. men ja, det ble en veldig bra singlehelg :-)

 
 
Blogger Stian Sier:

Det var ment som en liste over ting jeg kunne tenkt meg (evt. ikke tenkt meg) å gjøre en singlehelg, selv.

Denne aktuelle singlehelgen var nok for min egen del ikke så begivenhetsrik ...

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

stian: aha, da skjønner jeg. men hva er det du sier - at du ikke vil hengi deg til south park-dansing? uforståelig.. :-)

 
 
Blogger kariamelie Sier:

Håh! Jeg tror jammen du er observert ved flipperspillet av en god venn av meg. :)

Verdens tøffeste flipperspill.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

aberlour: hvah? hvordan vet denne vennen hvordan jeg ser ut? tviler på at jeg var den eneste som spilte flipper på mono på lørdag..

*litt nervøs*

 
 
Blogger kariamelie Sier:

:) gutta observerte søt brunette, that's all. du postet jo dessuten bilder av deg her en dagen, litt sånn uklar fokus, men. og når gutta har drukket noen øl så blir det ca likt sløret fokus.. ;)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

haha, cirka samme slørete fokus ja :-)

og ellers så var jeg vel neppe den eneste brunetten ved flipperspillet den kvelden..?

 
 
Blogger kariamelie Sier:

Garantert ikke eneste brunette på Mono:) Men om du tilfeldigvis gikk forbi Bagel & Juice i rød kåpe, sorte strømpebukser og lysebrun skinnveske sammen med en noe eldre kvinne på torsdag sånn i 16-tiden så kan jeg skrive under to ganger på at vi -har- oberservert en makeløs frøken. :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

aberlour: haha, det var nok meg ja, og den noe eldre kvinnen er min mor.

først mono og nå bagel&juice - burde jeg bli bekymret mon tro? :-)

 
 
Blogger kariamelie Sier:

Jeg tippet det var din mor for dere var slående like. Jeg var på nippet til å sprette ut døra og rope etter frøken makeløs, men min lillebror mente det ville stilt meg i "du er helt klin sprø-lys", så jeg fortsatte på smoothien og tenkte at dette var tydeligvis uka for veldige tilfeldigheter. Ingen grunn til bekymring :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

ja, er vi ikke? det syns jeg også :-)

jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om det hadde vært stas eller skummelt hvis noen hadde ropt "frøken makeløs" etter meg, så jeg burde kanskje være glad for at lillebroren din overtalte deg til å la være..?

 

Svare?