<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Når du bruker store ord

Når du bruker store ord og maler med bred pensel. Når du lar hodet ditt løpe avgårde inn i fjern fremtid som inkluderer meg.

Når du bærer kofferten min, åpner døren for meg og hjelper meg med kåpen. Når du hvisker noe vakkert i øret mitt og når du lar hele verden få vite at jeg er kjæresten din. Når du skjønner hva jeg mener uten at jeg trenger å forklare det og når du lærer meg noe og lar meg lære deg noe annet.

Når du passer på meg når jeg er full eller syk eller lei meg og når du danser med meg når jeg er glad. Når du trøster meg fordi jeg er urolig over noe uforståelig du har sagt i søvne og når du stikker hodet inn på badet og sier "kyss meg!" mens jeg dusjer. Når du sier at du vil flytte hit hvor jeg bor for å kunne være nærmere meg.

Da hender det at jeg blir litt redd. Fordi det er så stort og da blir jeg så liten. Og så hender det at jeg blir overrasket. Og overrumplet. Fordi jeg ikke visste at det fantes sånne menn som deg. Men mest av alt blir jeg glad. Fordi du fins. Og fordi du er min.

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Meg Sier:

Deilig, ikke sant? :)

 
 
Blogger radiohode Sier:

Æsj! Klissete!

(Sa han, full av misunnelse, mens han unnet henne gleden hennes av hele sitt hjerte.)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Denne kunne jo ikke hete noe annet enn roas sukkerspinn i etiketten sin:) Det er deg vel unt froekena! Fine du som ikke lar den bittelille frykten overdoeve lykken.

 
 
Blogger elx Sier:

Bless!
Sånt rører selv en kynikers hjerte. Og når man er en optimistisk kyniker (ja, de finnes) blir PC-skjermen nesten litt duggete og rar ;)

 
 
Blogger Tonita Sier:

Åhhhh, - så hyggelig. Nyyyyyt. Ta imot, - og gi. La det vare, vokse, sette røtter.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

maria: vidunderlig! :-)

radiohode: sånn en bøthjertet kommentar fra deg gamle venn - du har ikke gått hen og forelsket deg du også vel? :-)

alter ego: den gjør det litt innimellom, men så går det over. godt hjulpet av verdens besteste kjæreste. *gliser*

elx: haha, duggete skjerm høres ikke bra ut. men du er da ingen kyniker du?

tonita: takk, det var vakkert sagt! :-)

 
 
Blogger Stian Sier:

Den følelsen unner jeg alle en gang eller tre i livet! Fint sagt! Hold fast ved det!

 
 
Blogger Espen Sier:

Du verden. Her kan klokker høres. Men for all del: Dette var fint. :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

stian: det gjør jammen meg jeg også! og jeg holder så hardt jeg kan! :-)

espen: jaså? hyggelig at du likte det :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Du verden ! *måååper* ;)
Men frøkan er visst kjapp å snappe opp...;)Ha en rosasnurrende dag. Håper du ikke snufler i skyene dine..

Kri-Kra-Kro

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Nydelige ord om mannen. Og heldige du og han :-)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

krissy: kjapp å snappe opp kanskje, men ikke av hvem som helst! bare så det er sagt. og akkurat nå er det større sannsynlighet for at jeg snufler (stavanger-jente?) i ullpledd og skjerf og ibux-pakker enn i skyer (*hoster* - stakkars meg :-)

vibeke: nydelige menn fortjener nydelige ord :-) og vi vet at vi er heldige!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Go frøken, go frøken, det er bursdagen din, go frøken! *danse rundt i ring*

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

thomas: wohoo! *danser*

 
 
Blogger Zava Sier:

Aaaaah, så fantastisk å lese! *sukk*

 
 
 

Svare?