<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Hjerte rimer på smerte



Dette er sånn ca det jeg gjort i det siste og som dere ser gikk det ikke så himla bra. Nå ble det jo happy ending i Notting Hill, men siden jeg ikke er superstjerne og min Hugh Grant ikke akkurat avviste meg fordi det er så stress at jeg spiller i en hel haug med blockbuster-filmer, så har jeg mine tvil om det samme vil skje her.

Men hei, kudos til meg fordi jeg er verdens modigste jente!

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger Heidi Fleiss Sier:

Man vinner ikke hvis man ikke prøver... Kudos in plenty!

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Klapp på skuldra, og knuss på kinnet... Men han må være en usmart gutt som ikke huger tak i en smart lady som deg!!! Da er han tydeligvis ikke den rette uansett.

Men det er flere fisk i havet skal sies. Og storlaksen svømmer oftest opp, ut av intet.:-D

kris.

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Poeng for å prøve, vet du :)

 
 
Blogger Örn Sier:

Frökna!
Jeg synes du er töffest som váger á la forelskelsen fá overvinne stoltet og frykten for á bli avvist. Det gjör skikkelig vondt nár det ikke funker. Men ikke sá veldig mye mer vondt en hvis man ikke prövde. Likevell tror jeg det er verdt det for den ene gangen det virker.

Som Krissy sier, det gár alltid en buss pá havet. Er rimelig sikker pá at du vil gjöre en av disse bussene til den lykkeligste bussen i verden nár du bare treffer pá den. Jeg liker á tro at bussen kan gjengjelde den tjenesten;)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

heidi: takk! :-)

krissy: takk for knuss, hihi. han er ikke en usmart gutt er jeg redd, det virker faktisk som jeg klarer det mesterstykket å falle for bra menn nå. sånn har det ikke alltid vært, så bare det er jo kjempefremgang! :-)

emelie: takk for poeng :-)

örn: takk, jeg er ikke så verst fornøyd med motet mitt selv. pussig nok føles det ikke så veldig vondt denne gangen men det kan hende det er fordi jeg driver med jedi mind-tricks på meg selv.

ante ikke at det fins busser på havet, jeg tror det må være et sær-islandsk fenomen :-) men takk for tiltroen, det handler kanskje om noe så enkelt som å møte den rette bussen?

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Ser ut som Frøkna tok 2 steg tilbake, og et steg frem og rakk ut hånda lengst. Kudos for det! Tror blindt på en happy ending for helhetsprosjektet hennes jeg :) Patience is the force - might the force be with you ;-)

 
 
Blogger Örn Sier:

Ooioi, Jedi tricks! Imponert! Du má bare passe pá á ikke forlate deg selv, for da gár det over. Eller hva vet jeg om Jedi mindtricks... Hvertfall var det sánn i filmen.

Joda, som de sier: Det gár alltid en buss, sá da má jo noen havne pá havet ogsá. Mulig dette er et sær-islandsk fenomen. Men som Kris sier, det finnes nok fisk i havet, sá da má man jo klare á skvise en buss eller to inn i mellom, spesielt siden fiskene blir færre grunnet overivrige primærneringsdrivende i oransj oljehyre. Og ná som Islendingene har drevet og tömt fisken opst oppi smutthullet sá má det jo være mer plass til flere busser der, og för du aner ordet av det har bussene spredd seg som trollkrabbene pá kolahalvöyene og plutselig kryr det av busser i oslofjorden og geirangerfjorden for den saks skyld.
Og med slik overflod skulle det ligge til rette for at frökna kan finne den rette bussen.

 
 
Blogger Örn Sier:

Oisann, har vært en litt for lang dag pá jobb i dag gitt. Detta ble sært...

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

fantomet: det var akkurat det hun gjorde. og takk for blind tiltro - som en venninne sier; hvis man ikke skal tro på kjærligheten, hva skal man tro på da?

örn: jeg elsker sånne tankeflukter. elsker det! og så er jeg veldig glad i folk som tar meg med på sånne syke turer også :-)

 
 
Blogger Esquil Sier:

jeg sa jo ikke nei for bestandig, bare at det ikke passet akkurat nå. dette er ikke noe å ta på vei for, du er en knallbra dame og kanskje våre veier krysses en annen gang.

 
 
Blogger Örn Sier:

Selv om det ná er 16 timer siden jeg stemplet meg inn pá jobb og jeg vet at det fortsatt er to-tre igjen til jeg kan stemple meg ut. Sá sitter jeg jeg her ná og smiler fra öre til öre.

Takk Frökna=D

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Sympati. (Jeg kunne ikke la kommentaren være bare ett eneste ord lang, derfor denne parentesen, men ærlig talt kommer jeg ikke på noen vettuge sitater eller andre klisjeer som passer altfor godt, siden klokka er altfor mye og jeg er altfor lite i Drømmeland.)

 
 
Blogger frikke Sier:

Reis deg opp og børst støvet av knærne. Snille piker kommer til himmelen, vi andre kan komme så langt vi vil! :)

(fattig trøst)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

esquil: og det der skal liksom være oppmuntring? snufs.

örn: på grunn av noe jeg sa? nåh, du er vel søt :-) men du må ikke jobbe så lange dager, det er usunt!

thomas: takk. sympati holder lenge :-)

frikke: støvet er børstet, takk for oppmuntring :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

venninna di har skjønt det ja, kjærligheten er hellig ;-) og til deg, hakuna matata frøken

 
 
Blogger Esquil Sier:

OK. jeg oppfattet dette som enda et av tilfellene hvor det for en single mann er uhøflig å være høflig.

hvis jeg var i samme situasjon, ville jeg jo ikke at alle single jentene i hele verden skulle bli oppriktig kjempelei seg over at jeg fortsatt var singel.

men det er sterkt og fint gjort at du deler, og en trøsteklem kan du få :)

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Esquil: Her var jeg visst skikkelig dårlig på å kommunisere at jeg tøyset ser jeg. For det gjorde jeg, og så trodde jeg du gjorde det også?

Uansett. Hvis jeg forstår deg riktig nå så ville du si at du er glad for at jeg fortsatt er single, og at det er ment på best mulig måte.

Og da sier jeg takk for det og takk for klem. Er vi på nett igjen nå? :-)

 
 
Blogger Esquil Sier:

For all del. du vet, er man i tvil må man S.A.F.E. seg gjennom dette skumle mediet. Trust me on this one :)

 

Svare?