<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Frøkna på forsiden av VG

Jeg er jo en ivrig statcounter-jente og er stort sett fornøyd med det jeg finner der. Men i dag tok statistikken meg på senga gitt. Jeg skjønte nada. Vi snakker usaklig mange besøk på en dag, jeg vet ennå ikke helt hvordan det vil ende men jeg vil anta det til slutt vil bli minst en tredobling av en vanlig dag.

Hvorfor? Fordi jeg er på forsiden av VG i dag. Ish. Det er jo en vg-blogger som er på forsiden av VG i dag men siden hun har vært så elskverdig å begynne sin post med en henvisning til meg så havner en hel gjeng VG-lesere på min blogg. Så koselig! Jeg trodde jeg var på god vei til å blærete allerede men etter i dag kommer jeg antagelig til å bli helt utålelig. Men det gir jeg strengt tatt beng i.

Her er linken, forresten. Hun har fokusert litt mer på sex enn jeg gjorde, noe som muligens kan forklare VG-oppslaget. Men hei, hva vet vel jeg om denslags tabloide triks?

Etiketter:

 

til denne posten

 
Blogger radiohode Sier:

din vesle statcounterhore. skal vedde på at du har betalt hun andre for den lenken. dere bloggere, altså....

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Hrmpf.
Plutselig skal alle damebloggere fortelle meg hvordan jeg skal få sjans?

Jeg? Jeg som er så grei og snill og ordntlig?

Hey. Kanskje det er problemet? Er jeg ikke bad-boy nok kanskje?

 
 
Blogger Esquil Sier:

Det er jo Lady Keira som har linket til deg. Hun blogget på blogspot inntil nylig.

 
 
Blogger Espen Sier:

Du verden for en blogg. Jeg tror ikke jeg skal inn der en gang til. Det passet akkurat inn med min stereotyp av hvordan en VG-leser er. Og det minner meg om hvorfor jeg aldri leser VG.

Med mindre jeg hadde blitt sperret inne i et rom i over ett minutt uten noe annet å fordrive tiden med da.. Men det blir jeg jo så sjelden.

Mon tro hvorfor noen velger å gå over fra Blogspot til VG-blogg. Kan man ane et lite oppmerksomhetsbehov?

 
 
Blogger Lilly Craft Sier:

Hehehee!!!
Sånn er det når man har et innestengt exhibisjonistisk behov som bare må taes ut et sted!

Joda, jeg er nok ikke helt god, men det er jo greit at noen tar støyten og farger tilværelsen.

Egentlig burde jeg hatt kunstnerlønn for den underholdningsverdien jeg har. Både privat og i bloggsammenheng. (Noen vil nok kverke både meg og den uttalelsen).

Men, jeg tar mitt ansvar og gjør vel stort sett det alle andre gjør på en vanlig hverdag. Bortsett ifra at jeg blogger om natten og jobber om natten, før jeg begynner å blogge.

Om natten kan uante ord finne vegen igjennom tastaturet på Mac-en min. Det kan gi meg både juling og skryt. Vil man være med på leken, så får man jammen smake steken også.

Heia Frøken Makeløs!
Tusen takk for inspirasjonen!
-Håper ikke jeg tråkke deg også på tåa, for det var virkelig ikke meningen isåfall.

Jeg fikk litt publisitet i dag jeg òg. Ikke så veldig mye positivt, men jeg har iallefall fått 13742 sidevisninger de siste 24 timer. Og Regner det på presten så drypper det litt på klokkeren også. Men tusen takk, jeg føler du skal ha kred for dette du også!

:o)

Mis Trouble/Lady Keira

 
 
Blogger care Sier:

Snakker vi kjendis?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

radiohode: nisj, det har jeg vel ikke - det er da ikke min skyld at jeg inspirerer bloggere i øst og vest.

alf ivar: beklager, jeg føler at jeg må ta skylda for å ha startet alt dette. har du lest litt på denne bloggen har du forhåpentligvis fått med deg at bad boys ikke verdsettes særlig høyt. ja til snillinger! :-)

esquil: jeg har aldri hørt om henne før..

espen: jeg har ikke lest mer enn den ene posten. og ja, hmm.. det lukter kanskje litt oppmerksomhetsbehov. men dem om det :-)

lady keira: velkommen hit! alle mine tær er helt intakt så det trenger du ikke bekymre deg for. og så er det jo slett ikke hver dag at denne frøkna (litt indirekte) er på forsiden av vg, så takk for det! det har definitivt dryppet på klokkeren i denne sammenhengen :-)

care: det er nok lady keira som er kjendisen her, ikke jeg :-)

 
 
Anonymous Anonym Sier:

Blah, må jeg være den negative nå? Blir du sånn ekte kjendisblogger, vel da havner du av linkelista mi.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Hva er en ekte kjendisblogger da? Kan aldri i verden tenke meg at jeg er i nærheten av det, dette var nok en once in a lifetime-kind of thing :-)

 
 
Blogger Gretten Sier:

Harru blitt skjendis? Kan vi andre sole oss i glansen av deg da?

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

Du kan jo prøve å sole deg men jeg tviler på om du blir særlig brun :-)

 
 
Blogger Lilly Craft Sier:

Hihi!
Det var vel mine 15 minutter med fame det der også kan jeg tenke meg. Det var bare et hendelig uhell som skjedde fordi Frøken Makeløs ga meg en idè. Så våkner mann etter en god "dags" søvn og finne hele bloggstasen i villt kaos...

Vi deler på den famen der du og jeg!
:o)

Så får de som ble sure bare bli det. Og liker de meg ikke så gjør de ikke det da. Bygdedyret lever i beste velgående i hele Norge, det er ikke noe landsens fenomen.

Jeg er ingen forfatter og jeg er ingen mster i å beherske språket. Derfor måtte det bli et tullete innlegg om mannfolk og sex som ga meg nær 14000 stemmer i løpet aav et døgn. Jeg kan forstå harmen.

 
 
Blogger Ata Sier:

Haha! Det kjipe med å ha en så god dag på statcounter er at alle andre dager ser så små ut i forhold.

 
 
Blogger Frøken Makeløs Sier:

lady k: det er vel ingen som er sinte, er det? og det at vg-lesere er opptatt av sex er neppe noen nyhet :-)

ata: det er sant. jeg gruer meg.

 
 
Blogger Lilly Craft Sier:

Noen menn som ikke tålte det innlegget av en eller annen grunn.

Antakeligvis var det ikke intellektuellt nok. Det var jo faktisk rent vås og tøys.

Og mange lot seg rive med og servere de styggeste personangrep og kom med usaklig trakasering. Men sånn går det når man er så dum at man tuller med noe så prmitivt som sex og blander det sterke kjønn inn i grauten.

 

Svare?