<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Ny dag, ny mann


Hmm, i dag skal jeg på date igjen. Det er litt tøysete egentlig for jeg er jo ikke klar for å involvere meg i noen ny ennå. Men sant; våren har kommet tilbake, jeg har ny kjole og kan sikkert klare å slå ihjel noen timer med en høy, mørk og rik (?) mann.

Han har forøvrig ganske nylig kommet ut av et tre år langt forhold. Hvis jeg skal stole på det han sier (og det bør jeg vel, ellers har vi nok det man vil kalle et temmelig dårlig utgangspunkt..) så er jeg mer på rebounden enn han! Det syns jeg er ganske underholdende om enn på en litt trist måte.

Men jeg føler hvertfall at jeg har samtaleemnene klare, jeg må bare pugge skjemaet til venstre så går det nok bra. Update følger (kanskje) senere i kveld..

Update: Det var en sånn blahblahblah-hyggelig-å-drikke-vin-og-skravle-men-jeg-har-ikke-det-minste-lyst-til-å-kysse-deg-ting. Vi får se hva som skjer, men det er nok ingen overdrivelse å si at han er neppe mannen i mitt liv.

Etiketter:

 

til denne posten

Svare?