<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8979916324030367209\x26blogName\x3dFr%C3%B8ken+Makel%C3%B8s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://frokenmakelos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dno_NO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://frokenmakelos.blogspot.com/\x26vt\x3d-2257351198009471507', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Frøken Makeløs

 

Jørgens piler


Rett før jeg skulle legge meg i går kveld fikk jeg en mms fra et ukjent nummer. Telefonen min er vanligvis utrolig sær på mms-er; har den mottatt en så nekter den å motta flere før jeg har slettet den første, skrudd telefonen helt av og så på igjen. Men denne gangen var den så medgjørlig som aldri før.

Må si jeg ble temmelig overrasket da jeg så at meldingen var et rødt lite hjerte med piler som kom susende og en liten tjukk Amor som kom flyvende forbi. Det var da veldig hyggelig om enn på en litt pubertal måte. Hvem av mine venner sender sånt?

Det viste seg å være en gutt som heter Jørgen som har sendt meldingen til feil nummer. Han er en liten kid som bor ute i Østfold (jeg har googlet han, så klart) og som sikkert er sprengforelska i en eller annen jente med musefletter. I går kveld (du er temmelig sent oppe syns jeg, Jørgen!) tok han mot til seg og brukte en anselig del av lommepengene sine på å sende museflettejenta en hjerte-mms. Stakkars Jørgen, han ante jo ikke at han sendte meldingen til feil nummer. Og nå sitter han der med hjertet i hånden, blakk og skuffa over at hun ikke svarer.

Det eneste rette å gjøre er selvsagt å sende en vennlig melding til Jørgen og si at Amoren hans ikke akkurat skjøt blink. Og det skal jeg gjøre. Men jeg må si at når han nå først skulle sende meldingen til feil nummer så er jeg jammen ganske glad for at han sendte den til meg!

Etiketter:

 

til denne posten

Svare?